English

برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی با حضور وزیر دفاع

در آستان نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ، مراسم ازدواج دانشجویی 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی با حضور وزیر دفاع

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار دهقان در این مراسم طی سخنانی با تبریک خجسته میلادی حضرت مهدی (عج) و جشن ازدواج 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی مالک اشتر به آنان و خانواده های محترمشان با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان گفت: زندگی با عشق و دوست داشتن واقعی و پیوند محبت آمیز، زوجین را به آرامش و تعالی می‌رساند.

وزیر دفاع  با تأکید به وجود حقوق بین زوجین افزود: اگر زوجین هرکدام به حقوق خود واقف باشند بسیاری از مشکلات پیش نخواهد آمد.

وی، لباس هم بودن زن و مرد را از نکات مورد توجه میان زوجین برشمرد و تصریح کرد: زن و مرد با پوشش هم می توانند بجز خوبی چیز دیگری از هم نبینند.

دهقان سازگاری و انطباق دهی، رازداربودن زوجین را از جمله راهکارهایی برای از بین بردن اختلافات برشمرد و اظهار داشت: باید خانواده ها همراه و همسو به زوج های جوان کمک کرده و با فراهم کردن زمینه های ازدواج آسان ، مشکلات جوانان در این حوزه را کاهش دهند.

دهقان، عبارت تفاهم نداریم را بهانه ای برای عدم تحمل احتمالی مشکلات فراروی زندگی دانست و افزود: باید برای حل مشکلات زندگی تلاش کنید.

وزیر دفاع یگانگی میان زوجین را از مهمترین ارکان زندگی مشترک خواند و گفت: باید خواسته ها و نیازهای خود را با آرامش و مهربانی با هم در میان بگذاریم.

دهقان در پایان ضمن آرزوی موفقیت و شادکامی برای زوج های جوان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اظهار امیدواری کرد: ثمره این ازدواج مبارک و فرخنده نسلی صالح و سالم برای ساختن هرچه بهتر ایران عزیز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه