English

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به موج

سابقه مالی برخی از نامزدها نشان دهنده امکان تحقق دولتی پاک دست است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اجرای طرح شفافیت مالی نامزدهای ریاست جمهوری برای رای مردم اثرگذار خواهد بود زیرا رئیس دولتی که سبک زندگی اسلامی دارد مبارزه با فساد و حیف و میل بیت المال را در اولویت قرار می دهد.

سابقه مالی برخی از نامزدها نشان دهنده امکان تحقق دولتی پاک دست است

احد آزادی خواه در مورد شفافیت مالی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: این مساله توجه ویژه مردم را به خود جلب کرده و اگر نامزدی از خودش و انضباط مالی دولتش آسوده خاطر است باید این کار را انجام دهد. چرا که اعلان شفافیت مالی خود و وزرایش نشان دهنده صداقت آن فرد محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس به چنین شخصی می توان اعتماد کرد و اظهار داشت که وی رئیس جمهوری مردمی و انقلابی است و می تواند مراقبت بیت المال باشد و نظم قابل قبولی در امور مالی دارد. اما اگر بیان شفافیت اموال نامزدها در حد شعار باشد و صرفا ابزاری برای جلب رای در نظر گرفته شود، بسی جای تاسف دارد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطر نشان کرد: با این حال در بین نامزدهای انتخاباتی افرادی هستند که دست به چنین کاری می زنند و سابقه آنها نیز نشان می دهد از لحاظ مالی شخصیت منضبطی هستند و در صورت پیروزی نیز دولت پاک دستی با سیستم نظارتی قدرتمندی خواهند داشت.

آزادی خواه افزود: نکته هم آن است که شفافیت مالی نامزدها قطعا بر رای مردم اثر خواهد داشت. زیرا اگر دولت ها سبک زندگی اسلامی اجرایی شود مبارزه با اسراف و فساد در اولویت خواهد بود و آن دولت در عمل دولتی اسلامی می شود و به تبع این دولت نتیجه سبک اسلامی است که فرد هم در زندگی شخصی خود دنبال می کند و هم در زندگی اجتماعی و مدیریتی. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی