English

وزیر تعاون مهمان مجلس

قرائت گزارش سیل غرب و جنوب شرق کشور در جلسه این هفته مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته میزبان علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان هستند.

قرائت گزارش سیل غرب و جنوب شرق کشور در جلسه این هفته مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری شنونده گزارش کمیسیون عمران درباره بررسی وضعیت سیل‌های به وقوع پیوسته در استان‌های سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و همچنین گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توزیع منابع در طرح تحول سلامت هستند.

همچنین ادامه رسیدگی به لایحه هوای پاک، بررسی لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و جمهوری کره، رسیدگی به کلیات طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، بررسی لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومین بین ایران و قزاقستان و رسیدگی به لایحه موافقتنامه حمل و نقل دریایی بین ایران و جمهوری کره در دستور کار هفته جاری قوه مقننه است.

در این هفته انتخاب یکی از نمایندگان مجلس برای عضویت در هیات سه نفره اجرای تبصره چهار ماده 95 قانون محاسبات عمومی کشور و انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه جهت عضویت در شورای رقابت به عنوان ناظر در اجرای جزء یک بند الف ماده 53 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی انجام می‌شود. نماینده منتخب جایگزین حسن سلیمانی عضو مستعفی شورای رقابت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی