English

نامه جمنا به رئیس سازمان صدا و سیما

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به رئیس سازمان صدا وسیما نامه نوشت.

نامه جمنا به رئیس سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری موج، نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به رئیس سازمان صدا وسیما در انتقاد به عملکرد رسانه ملی نسبت به برنامه‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها نوشته شده است.

در بخش‌هایی از  نامه جمنا به علی عسکری رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است:

همه دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک تکلیف دینی و میهنی باید خود را متعهد به فراهم آوردن بسترهای لازم برای تحقق کارکردهای ملی انتخابات نمایند و این امر جز با رعایت انصاف و عدالت در بستر رقابت های انتخاباتی میسر نخواهد بود. یکی از شروط برگزاری انتخابات سالم و پرشور که در پرتو آن بتوان مولفه های اقتدار ملی و کارآمدی نظام اسلامی را ارتقاء بخشید، تقسیم عادلانه و برابر فضای رقابت انتخاباتی برای نامزدهای ریاست جمهوری است که متاسفانه این روزها در فضای رسانه ملی به عنوان فراگیرترین و موثرترین ابزار توزیع پیام با چالش ها و بی عدالتی های آشکاری مواجه شده است.

ریاست محترم سازمان  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران! مستحضرید که بزرگترین سرمایه یک رسانه، اعتماد مردم به عدالت و انصاف آن رسانه است. سرمایه اعتماد مردم کشورمان به رسانه ملی گوهر بی‌بدیلی است که در سایه چندین دهه تلاش مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش آن سازمان بدست آمده و این اندوخته گرانسنگ نباید در موسم های زودگذری چون انتخابات به تاراج زیاده خواهان و صاحبان تریبون‌های یکطرفه  برود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب با درک مشکلات و تنگناهای مالی صداوسیما ، اعلام می دارد که رسانه ملی به عنوان یک سرمایه ملی نباید به بهانه تضییقات مالی و یا فشارهای صاحبان قدرت تن به بی عدالتی و آنتن فروشی دهد. اظهارات مکرر جنابعالی و سایر مسئولان صدا وسیما مبنی بر تقسیم عادلانه فرصت‌ها برای 6 نامزد ریاست جمهوری، با واقع امر منطبق نیست ، مردم می پرسند چرا باید شاهد آن باشیم نامزدی که پول و منصب و ابزار فشار در اختیار دارد بتواند برای رسانه ملی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کند؟

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان تاکید می‌نماید اگر رسانه ملی برای  زیاده‌خواهی‌ها ، تدبیری عاجل نیاندیشد، وعدالت وانصاف را در توزیع برابر فرصت‌های رسانه‌ای رعایت نکند، بزرگترین سرمایه رسانه‌ای این ملت می‌تواند در خطر بی اعتمادی از سوی افکار عمومی قرار گرفته و پشتوانه مردمی خود رادر مقابله با امپراطوری رسانه ای دشمن از دست بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه