English

برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در اردیبهشت ماه

رئیس خانه احزاب ایران از برگزاری همایش فصلی خانه احزاب با عنوان «احزاب و انتخابات» در اردیبهشت ماه خبر داد.

برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری موج، قدرتعلی حشمتیان با اشاره به زمان برگزاری همایش فصلی خانه احزاب، اظهار کرد: طبق مصوبه سال گذشته شورای مرکزی خانه احزاب ایران با توجه به هماهنگی با وزارت کشور مقرر شده بود که همایش فصلی خانه احزاب ایران در روز پنجشنبه (هفتم اردیبهشت) برگزار شود و تمهیدات لازم نیز در این مورد انجام گرفت.

وی افزود: با توجه به کاندیدا شدن خودم و هفت نفر دیگر از دبیران کل احزاب کشور، درجلسه شورای مرکزی خانه احزاب به پیشنهاد پنج نفر از اعضای شورای مرکزی به هیئت رئیسه اختیار داده شد تا تاریخ همایش را با هماهنگی وزارت کشور به بعد از اعلام تایید صلاحیت نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری موکول کنند که این پیشنهاد در هیئت رئیسه مصوب شد و برخلاف مطالب عنوان شده در برخی خبرگزاریها، هیچگونه فشاری برای لغو همایش فصلی خانه احزاب از ناحیه دولت روی بنده وجود نداشته و ندارد.

رییس خانه احزاب، افزود: همایش فصلی طبق مصوبه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تاریخ دقیق آن را پس از جلسه دوشنبه آینده هیئت رئیسه و شورای مرکزی اعلام خواهم کرد.

وی درباره ترکیب سخنرانان این همایش نیز گفت: اگر شورای مرکزی تصویب کند، پیشنهاد شده که شش کاندیدا یا رؤسای ستاد آنان برای سخنرانی در همایش دعوت شوند و همچنین از هر جریان (اصولگرا، اصلاح طلب، مستقلین و اعتدالگرایان) نیز مانند همایشهای گذشته پنج نفر سخنران خواهیم داشت و قطعا از نظرات وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و یکی از اعضای شورای نگهبان نیز استفاده می‌کنیم.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در پایان تأکید کرد: قرار است جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در هفته‌ آتی نظر خود را درباره حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه