English

آیت الله هاشمی شاهرودی

افزایش محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه، نشانه شکست آمریکا است

آیت الله هاشمی شاهرودی با اشاره به شکست سیاست های آمریکا و متحدانش در تهدید نظام اسلامی و محور مقاومت گفت: محبوبیت جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در میان مردم منطقه در حال افزایش است.

افزایش محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه، نشانه شکست آمریکا است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در دیدار مسئولین کشور با آیت الله هاشمی شاهرودی، وی با اشاره به وضعیت سیاسی و نظامی خاورمیانه گفت: تمام تلاش های آمریکا و هم پیمانان اروپایی و منطقه این کشور، برای اسلام هراسی شکل گرفت. ایجاد داعش و گروه های تکفیری با استراتژی جایگزینی و تهدید نظام اسلامی صورت پذیرفت اما علیرغم همه این اقدامات خداوند عزت را به نظام اسلامی داد و باعث شد عملا داعش و گروه های تروریستی تبدیل به خطر اصلی برای کشورهای حامی آنها شود.

وی ادامه داد: با تمام تلاش هایی که آمریکا و متحدانش در منطقه انجام دادند، حزب الله لبنان و شخص حسن نصرالله قدرت ویژه ای یافت و مردم سوریه و حتی اهل تسنن این کشور موجدانه به حزب الله و جمهوری اسلامی ایران علاقمند شدند. 

آیت الله هاشمی شاهرودی همچنین با اشاره به تحولات یمن خاطر نشان کرد: در یمن با وجود سیاست های سعودی و حمایت های آمریکا، وحدت مقاومت روز به روز در حال اوج گیری است. در عراق نیز اتحاد سیاسی چشم گیرتر شده و محبوبیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است و این چیزی جز عزت خدا در مقابل مکر و حلیه دشمنان نبوده و نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه