English

نعمتی در نشست خبری مطرح کرد؛

احتمال تغییر در نحوه تشکیل جلسات علنی و افزایش تعداد جلسات غیرعلنی

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از تغییر نحوه تشکیل جلسات علنی مجلس خبر داد وگفت: احتمال دارد جلسات غیرعلنی افزایش یابد.

احتمال تغییر در نحوه تشکیل جلسات علنی و افزایش تعداد جلسات غیرعلنی

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه، 16 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه غیرعلنی امروز گفت: جمع بندی‌های خوبی را هیأت رئیسه به کمک مرکز پژوهش‌های مجلس انجام داده بود و با توجه به شعار سال که تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و تولید- اشتغال بوده است، موارد بیست گانه‌ای استخراج شد و به استحضار نمایندگان رسید که این موارد در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد نظرات و پیشنهادات نمایندگان به همراه نظرات فراکسیون ها و کمیسیون ها به صورت مکتوب به هیات رییسه مجلس ارسال شود تا هیات رییسه طی ۱۰ روز بتواند جمع بندی‌های لازم را انجام و نحوه تغییر جلسات علنی و افزایش تعداد جلسات غیرعلنی را در قالب تقویم کاری جدید مجلس مشخص کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی از موضوعات مطروحه در جلسه غیرعلنی امروز بود، گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه بر این مشکلات واقف هستند اما در واقع به این مشکلات بیشتر به صورت شعاری پرداخته شده است و این در حالی است که باید به متن موضوع پرداخته شود.

بحران آب، بحرانی جدی است

وی با بیان اینکه بحران آب، بحرانی جدی است، افزود: در این باره نباید تعارف  کرد هر چند ممکن است نمایندگان استان‌ها نظرات خاصی داشته باشند اما باید پلان کشوری داشته باشیم که این مشکل حل شود.

تصویر روشنی از وضعیت صندوق‌های بازنشستگی وجود ندارد

نعمتی با انتقاد از اینکه امروزه تصویر روشنی از وضعیت صندوق‌های بازنشستگی وجود ندارد، تصریح کرد: بزرگترین صندوق کشور یعنی تأمین اجتماعی 120 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که باید این مشکل مرتفع شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه طبق آخرین آمارها ساکنان روستاها 25 درصد است، ادامه داد: در سال 2017 میانگین روستایی ساکن در دنیا 30 درصد و ما 5 درصد زیر نرم جهانی هستیم؛ مهمترین مشکل روستاییان بحث معیشتی آنها است که باید به اشتغال و مشکلات معیشتی آنها توجه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه