English

تقویت معیشت خانوارها از اولویت‌های مهم اقتصاد کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال 96 تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

تقویت معیشت خانوارها از اولویت‌های مهم اقتصاد کشور

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر «سیدکاظم دلخوش»، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت معیشت اقتصادی خانوارها، اظهار کرد: در بودجه سال 96 حمایت‌های از اقشار کم درآمد جامعه مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال 96 تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: هم‌اکنون درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه‌هایی مانند هزینه مواد خوراکی و اجاره بها، تناسبی ندارد این درحالی است با خروج از رکود می‌توان درآمد خانوارها را افزایش داد.

دلخوش تصریح کرد: اقدامات دولت در زمینه کنترل تورم مناسب بوده اما قدرت خرید مردم هم‌چنان کم است، بنابراین باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود تا در کوتاه مدت نیز وضعیت معیشت خانوارها ارتقا یابد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام امسال، افزود: در بودجه سال 96 به موضوع حمایت از ایثارگران و ورزش نیز توجه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اشتغالزایی یکی از اولویت‌های اصلی کشور است که در این موضوع باید موانع بخش تولید و کسب وکار برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه