English

وزیر کشور خبر داد

نظارت ۱.۵ میلیون نفر در انتخابات/ ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری از ۲۲ فروردین

وزیر کشور گفت: حدود یک میلیون و 500 هزار نیرو در سراسر کشور مراحل اجرایی و نظارت سه انتخابات شوراها، میان دوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

نظارت 1.5 میلیون نفر در انتخابات/ ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری از 22 فروردین

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز همزمان با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهرها و روستاها در بازدید از فرمانداری شهرستان قزوین اظهار داشت: امروز فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی بازدیدی داشته باشیم گرچه آغاز صبح است اما استقبال بسیار زیاد بوده و شور و شوق مشاهده می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با هیأت‌های نظارت در حوزه‌های انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهرها و روستاها و مجلس هماهنگی و اقدامات و شرایط لازم مهیا شده است.

وزیر کشور با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس در چند روز اخیر ادامه داد: امروز هم ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده و 22 فروردین ماه هم ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برای شوراهای شهر و روستا 329 هیأت مرکزی در شهرستان‌ها و 2 هزار و 58 هیأت در مراکز بخش تشکیل شده و آمادگی کامل وجود دارد که با انجام ثبت‌نام، وارد مراحل تبلیغات هم شویم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طلیعه کار ثبت‌نام از کاندیداها نشانگر این است که انتخابات باشکوه، آرام و از لحاظ امنیتی سالم برگزار شود.

رحمانی‌‍‌فضلی تصریح کرد: حدود یک میلیون و 500 هزار نیرو در سراسر کشور مراحل اجرایی و نظارت سه انتخابات شوراها، میان دوره مجلس و ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

وی افزود: در انتخابات شوراها 110 هزار نفر در کشور انتخاب می‌شوند؛ تلاش می‌کنیم که انتخابات، سالم و قانونی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی