English

آیت الله اراکی:

سکوت در مقابل تعرض به آیت الله «عیسی قاسم» جایز نیست

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه سکوت در مقابل تعرض به آیت الله «عیسی قاسم» جایز نیست، تأکید کرد: هر که در راه دفاع از ایشان خونش ریخته شود شهید است. 

سکوت در مقابل تعرض به آیت الله «عیسی قاسم» جایز نیست

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب، در حمایت از شیخ عیسی قاسم بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: سکوت در مقابل تعرض به آیت الله «عیسی قاسم» جایز نیست.

آیت الله اراکی در این بیانیه همچنین تصریح کرده است: تلاش حکومت بحرین در تعرض به رهبر ملت بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم جرمی بررگ است که سکوت از آن شرعا جایز نبوده بلکه باید در مقابل این فتنه ایستاد و جلوی آن را با جان و هر آنچه ارزشمند است (و قابل فداکردن) گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: به حکومت بحرین در خصوص این سیاست مستبدانه در مقابل ملت بحرین و رهبر دینی اش هشدار میدهیم. رهبری که تا کنون تنها ضامن مسالمت آمیز بودن این حرکت مبارک مطالبه گرا در بحرین بوده است.

آیت الله اراکی تصریح کرد: از تمامی اقشار ملت بحرین می خواهیم یکپارچه و متحد این حرکت مبارک را ادامه داده و در مقابل تلاش های نظام در به هدف گرفتن این حرکت مشروع ایستاده و از رهبری دینی آن که در آیت الله عیسی قاسم جلوه نموده با تمامی نیرو و اراده دفاع نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: هر خطری که ایشان را تهدید نماید به منزله تهدیدی به تمامیت اسلام در بحرین است و باید خنثی گردد، هرچند که جانفشانی و ایثار اموال هزینه آن باشد. هر که در این راه خونش ریخته شود شهید است و به منزله شهدایی که با رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه