English

انتقال شهدای تازه تفحص شده برای زیارت زائران راهیان نور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهدای تازه تفحص شده که وارد کشور شدند، گفت:تعدادی از پیکر این شهدا برای زیارت کاروان‌های راهیان نور به معراج الشهدای اهواز منتقل و مابقی برای شناسایی به معراج الشهدای تهران منتقل می‌شود.

انتقال شهدای تازه تفحص شده برای زیارت زائران راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم استقبال از پیکر 165 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور، گفت: پیکر شهدایی که طی روزهای اخیر پیدا شدند در مناطق عملیاتی کربلای44در جزایر اروند شامل ام‌الرصاص و سهیل، همچنین منطقه عملیاتی رمضان در کتیبان, محور شرق دجله و در عملیات‌های بدر و خیبر و عملیات محرم در محور زبیدات عراق کاوش شدند.

وی افزود: عملیات شناسایی بخشی از پیکر شهدا انجام شده و بخش دیگری از این شهدا نیز تا یک‌ماه آینده شناسایی خواهند شد. همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدا امشب یکشنبه22 اسفند ماه در شهر مقاوم دزفول خواهد بود و مردم دزفول به نمایندگی از تمامی ملت ایران از این شهدا استقبال می‌کنند. تعدادی از پیکر این شهدا برای زیارت کاروان‌های راهیان نور به معراج الشهدای اهواز منتقل و مابقی پیکر مطهر شهدا برای شناسایی به معراج الشهدای تهران منتقل می‌شود.

سردار باقرزاده در ادامه با بیان اینکه تفاوتی بین شهدا وجود ندارد گفت: تعدادی از این شهدای تازه تفحص شده از شهدای غواص, تعدادی از شهدای عملیات کربلای 4 ، تعدادی از شهدای تک پشتیبانی عملیات والفجر8 و بخش عظیمی از این شهدا رزمندگان خراسانی و کرمانی هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص عملیات تفحص اخیر که منجر به کشف پیکر مطهر 21 شهید شده است، گفت: این شهدا در منطقه عملیاتی مسلم بن عقیل و کربلای6 و در محور عملیاتی کهنه ریک, سلمان کشته، سان واوا,402 و ارتفاعات مقابل سومار در شهر مندلی عراق پیدا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش پیکر این شهدا وجود دارد ادامه داد: مراسم تشییع پیکر این شهدا احتمالاً در سال آینده و همزمان با سالگرد شهادت شهیدان پازوکی و شمسی پور خواهد بود و مردم استان همدان از پیکر مطهر این شهدا استقبال خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی