English

بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس؛

اردوی راهیان نور دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

اردوی 4 روزه بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دهه پایانی اسفندماه برگزار می شود.

اردوی راهیان نور دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، دانشجویان می توانند در این برنامه فرهنگی، از نزدیک با مناطق عملیاتی در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و همچنین از طریق توضیحات فرماندهان دوران دفاع مقدس با جزئیات دفاع دلاورم ردان میهن اسلامی در دوران نه چندان دور دفاع مقدس آشنا شوند.

این برنامه فرهنگی ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) است و دانشجویان جدیدالورود (مهر و بهمن ۹۵) و آن دسته از دانشجویانی که برای نخستین بار توفیق زیارت و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و قربانگاه شهدای گرانقدر نصیبشان می شود، در اولویت ثبت نام قرار دارند.

مدت زمان این اردو و حضور کاروان در منطقه 4 روز است. برنامه بازدید برادران از 21 تا 25 اسفندماه و اردوی خواهران نیز از 20 تا 24 اسفندماه برگزار می شود.

مسیر حرکت بازدیدها از شمال خوزستان به سمت جنوب منطقه است که طی این مسیر در یادمان دوکوهه، یادمان شهدای هویزه و اسکان میثاق توقف خواهد شد.

علاقه مندان و متقاضیان ثبت نام جهت کسب اطلاع از فعالیت ها و اقدامات مقدماتی و اجرایی اردو می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی