English

معاون رئیس جمهور:

وجود خانه احزاب از مظاهر توسعه یافتگی سیاسی است/زمیرمیزی سیاسی مخرب تر از زیرمیزی اجتماعی

معاون اجرایی رئیس جمهور وجود خانه احزاب یکی از مظاهر توسعه یافتگی سیاسی کشور دانست و گفت: آثار مخرب زیر میزی سیاسی از زیرمیزی اجتماعی بسیار بیشتر است.

وجود خانه احزاب از مظاهر توسعه یافتگی سیاسی است/زمیرمیزی سیاسی مخرب تر از زیرمیزی اجتماعی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، محمد شریعتمداری در نشست اعضای شورای مرکزی خانه احزاب افزود: جمهوری اسلامی ایران ، یک جمهوری بر مبنای ایدئولوژی اسلام و متکی به حضور گسترده مردم است.

معاون رئیس جمهوری یکی از مهمترین ویژگی های خانه احزاب را آیینه تمام نمای تفکر و اندیشه های نخبگان سیاسی بودن آن عنوان کرد و اظهار داشت: اگر اقدامی در دولت روحانی برای احیای خانه احزاب انجام شده این بود تا از نظرات دوستان خانه احزاب استفاده کند.

وی ادامه داد: در اساسنامه خانه احزاب هم آمده است ایجاد این تشکل برای ایجاد فضای سیاسی سالم و نشاط سیاسی در جامعه است.

شریعمتداری با بیان اینکه از سوی رئیس جمهوری از شما تقدیر کرده و نظرات شما را به ایشان منتقل می کنم، تصریح کرد: باید در توسعه اندیشه های سیاسی دولت را کمک کرد، فکر داد و راه را نشان دهید.

** خانه احزاب به امور اقتصادی نپردازد

وی درباره تامین نیازهای خانه احزاب اظهار کرد: معتقد نیستم که خانه احزاب و مجموعه آن به کارهای اقتصادی بپردازد. بهترین شکل را این می بینم که از طریق حق السهم اعضای خانه احزاب این کار صورت بگیرد.

شریعمتداری یادآور شد: آثار مخرب زیر میزی سیاسی بسیار بیشتر از زیرمیزی های اجتماعی است که نباید اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد.

وی این امر را در گروه تقویت خانه احزاب، احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه دانست تا از ایجاد فرقه ها، گروه های بی نام و نشان و احزاب بدون مرامنامه و اساسنامه، کشور را نجات داد و از این جهت دولت مکلف است که در تقویت گروه های سیاسی توجه جدی داشته باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه آقای روحانی حرف واحد زده و گفته اند تحت عنوان اعتدال کشور را به سمت آرامش و ثبات می بریم و تمام گروه های سیاسی هم به این امر معترف بودند، گفت: این شعاری است که امروز همچنان پابرجاست. کشور به ثبات و آرامش نیاز دارد و فعالیت های سیاسی در سایه این ثبات شکل گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه