English

نماینده مردم قائمشهر در مجلس

مجلس و دولت به وظایف خود در مورد قوانین آزمایشی عمل نکردند

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: مهلت بسیاری از قوانین آزمایشی به اتمام رسیده اما مجلس و دولت در این زمینه به وظایف خویش عمل نکرده‌اند.

مجلس و دولت به وظایف خود در مورد قوانین آزمایشی عمل نکردند

به گزارش خبرگزاری موج، علی ادیانی در تذکری شفاهی با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور و هیات وزیران اظهار کرد: موضوع تذکر بنده در خصوص اهمال و تاخیر غیرقابل قبول در تدوین و تصویب آیین نامه های اجرایی مندرج در برخی از قوانین است. برای مثال برخی قوانین موضوعه وجود داشته که هیات وزیران مکلف بود برای 157 مورد آیین نامه اجرایی به تصویب برساند که فقط 80 مورد مصوب شده است؛ یعنی 51 درصد.

وی تصریح کرد: دلیل این همه تاخیر عدم نظارت موثر و راهگشای مجلس و کم توجهی دولت می باشد.

ادیانی با بیان اینکه تذکر دیگر بنده به خودم و همه نمایندگان مجلس است، گفت: از 84 قوانین آزمایشی مصوب مجلس، 53 مورد آنها مهلت قانونی‌شان به اتمام رسیده و از سال 1360 تا اواخر سال 95 این دسته از قوانین وجهه قانونی ندارد. هم دولت و هم مجلس به وظایف خویش عمل نکرده اند.

نماینده مردم قائمشهر در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت خسارت وارده به کشاورزان و باغداران مازندرانی، گفت: برابر اعتبار مصوب هیات وزیران، میزان خسارت به کشاورزان تعیین شده و آنها هنوز چشم به راه عمل به وعده دولت هستند که تاکنون ریالی به آنها پرداخت نشده است.

وی در پایان گفت: یکی از آسیب پذیرترین اقشار بازنشستگان هستند که سال های سال اهتمام داشتند و امروز معاش آنان مخدوش شده است و انتظار می رود که بازنشستگان فرهنگی، کشوری و لشکری مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه