English

امیر کیومرث هاشمی:

قدرت و امنیت کنونی کشور ناشی از دفاع‌مقدس است

جانشین هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با تاکید بر لزوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دانایی، قدرت و امنیت موجود در کشور نتیجه توجه به نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

قدرت و امنیت کنونی کشور ناشی از دفاع‌مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر  سرتیپ کیومرث هاشمی جانشین هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در اولین یادواره تجلیل از شهدا، ‌جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان اداره بهداشت ودرمان نیروی هوایی ارتش کهبا حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ لشکری رییس اداره بهداشت و درمان آجا،  امیر غلامحسین دربندی مشاور فرماندهی کل ارتش و دیگر مسئولین و فرماندهان برگزار شد در هتل نهاجا  برگزار شد، اظهارداشت: نقاط قوت و ضعف و مسائل مختلف دفاع مقدس باید به نسل آینده انتقال داده شود چرا که دانایی برای نسل‌های آینده ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر پزشک، کارمند و مردم ما بدانند در هشت سال دفاع مقدس چه غرامتی پرداخت شده است، موجب واکسینه شدن دانایی آن ها می‌شود و اگر این آمادگی در مجموعه نیروهای مسلح ما انجام شود دیگر نیازی به جنگ نیست.

جانشین هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با بیان این که دشمن از ایمان، وحدت و همبستگی مردم کشورمان هراس دارد گفت: از زمان پیروزی دفاع مقدس تهدیدها همیشه علیه کشور ما بوده و ادامه داشته است، ا گرامروز دشمن با همه دشمنی، جرات حمله علیه کشورمان را ندارد به دلیل وجود مولفه های گوناگون و عوامل متعدد قدرت در ایران اسلامی است.  

هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان داشت: ایشان در فرمایشات خود در خصوص دفاع مقدس فرمودند که اگر دفاع مقدس هشت سال طول کشید جا دارد شما سال‌ها برای آن مطلب بنویسید چرا که دوران دفاع مقدس برای نسل‌های مختلف باید تکرار شود.

وی در پایان با تاکید بر این که این تجلیل‌ها و تکرارها برای خودمان است گفت: یادآوری دوران دفاع مقدس برای ما دانایی ایجاد می‌کند و دانایی توانایی می‌آورد و توانایی قدرت و قدرت امنیت در پی دارد. در سایه امنیت است که چرخه زندگی می‌چرخد و پیشرفت‌ها حاصل می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان اداره بهداشت و درمان نهاجا تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه