English

فرهادی پس از حضور در مجلس:

رایزنی وزارت علوم و نمایندگان مجلس برای اختصاص ۸۰۰میلیون دلار به امور پژوهشی در بودجه سال آتی

وزیر علوم با ابراز امیدواری نسبت به تصویب پیشنهاد اختصاص۸۰۰میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی، ارتقاء امور پژوهشی را نیازمند اصلاح زیرساخت‌ها دانست.

رایزنی وزارت علوم و نمایندگان مجلس برای اختصاص ۸۰۰میلیون دلار به امور پژوهشی در بودجه سال آتی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تلاش برای اختصاص درصدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی در پی پیشنهاد نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 خبر داد و گفت: به دنبال پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مبنی بر اختصاص اعتبارات به امور پژوهشی از صندوق توسعه ملی، این رقم با پیگیری وزارت علوم و نمایندگان به رقم 800میلیون دلار رسیده و البته امید است مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز رای بیاورد تا شاهد ارتقای امور پژوهشی در دانشگاه‌ها باشیم.

وی افزود: ارتقای امور پژوهشی مستلزم تقویت زیرساخت‌ها، تامین تجهیزات لازم، بازسازی و نوسازی آزمایشگاه‌ها است و البته وزارت علوم این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین تصریح کرد: لیست کمبودها و نیازهای تجهیزاتی و امکاناتی دانشگاه‌ها در سراسر کشور مشخص شده است و به محض تصویب و واریز این بودجه، در راستای بهبود امور پژوهشی اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه