English

مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار شد

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری، دیپلمات‌های مقیم و هم‌وطنان ایرانی در شهر ایروان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، در این مراسم  که کارن کارپتیان، نخست وزیر ارمنستان به عنوان مهمان ویژه  و وزیر امور خارجه، وزیر مدیریت منطقه‌ای، وزیر ارتباطات حمل و نقل و فن‌آوری اطلاعات، وزیر  دیازپورا و وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان حضور داشتند، سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در سخنانی با تبریک این روز ،جمهوری اسلامی ایران را کشوری صلح طلب و منادی دوستی در جهان و منطقه معرفی کرده و بر پایبندی کشورمان به تعهدات بین المللی تاکید کردند.

وی به روابط بین ایران و ارمنستان اشاره و ظرفیت های مختلف این همکاری را در حوزه های انرژی ، گردشگری، فرهنگی و همکاری‌های اورآسیا بر شمرد.

در ادامه مراسم نخست وزیر ارمنستان با تبریک این روز به دولت و ملت ایران، همکاری های دو کشور را بسیار مطلوب توصیف کرد و خواستار گسترش این روابط به ویژه در حوزه انرژی شد.

کاراپتیان با اشاره به گسترش روابط با ایران به عنوان مهمترین اولویت دولت ارمنستان بر لزوم بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت های روابط دو  کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد و دیدار های مقامات عالی دو کشور را در تعمیق و گسترش روابط موثر دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه