English

خودکفایی و خوداتکایی در راس برنامه های وزارت دفاع است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد خوداتکایی و خودکفایی در راس برنامه های این وزارتخانه قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در بیشتر حوزه های دفاعی به خود کفایی رسیده است و این روند تا خودکفایی کامل با جدیت و شتاب بیشتر ادامه خواهد یافت.

خودکفایی و خوداتکایی در راس برنامه های وزارت دفاع است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گزارشی از اقدام ها، فعالیت ها و دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سه سال گذشته را ارائه کرد.

سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به صورت واقعی و حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل امور سرمایه گذاران در بخش های مختلف برای وزیر دفاع و همکارانشان در رسالت خطیری که برعهده دارند، آرزوی موفقیت کرد. وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت هفته دولت و به منظور منظور شرکت در شورای اداری و افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی روز پنجشنبه به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیات دولت وارد اصفهان شد. به مناسبت هفته دولت چند طرح عمرانی در شهرهای اصفهان، شاهین شهر و شهرضا روز گذشته(چهارشنبه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی