English

خلافکاران را با صدای بلند معرفی می‌کنم

رییس دیوان محاسبات کشور با ابراز بی اطلاعی از ۲۵ پرونده مربوط به فیش های حقوقی گفت: به بررسی کنندگان در دیوان محاسبات که بر اساس نظر رییس قبلی عمل کردند اعتماد دارم.

خلافکاران را با صدای بلند معرفی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج، عادل آذر در حاشیه آیین و معارفه رییس دیوان محاسبات کشور در جمع خبرنگاران گفت‌: تلاش می کنم مر قانون در دیوان محاسبات باجرا و گام اصلی برای توسعه کشور برداشته شود.

وی تاکید کرد: دیوان محاسبات به عنوان ناظر نباید مانع توسعه کشور شود. در دیوان به فرزندان صالح، ‌پاکدمن، اصیل و درستکار کمک می کنم تا در راه تعالی کشورگام بردارند و قول می دهم با صدای بلند خلافکاران را معرفی کنم.

ربیس دیوان محاسبات کشور هرگونه اظهارنظر در خصوص دلایل این دیوان در مخالفت با کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۵ را به زمان بعد موکول کرد.

آذر تشریح جزئیات برنامه های خود را به پس از تسلط بر دیوان محاسبات موکول کرد و افزود: ‌ اصحاب رسانه و مطبوعات را در یک نشست مطبوعاتی که پس از سوار شدن بر کار دعوت خواهم کرد و آنان را در جریان جزئیات برنامه هایم قرار می‌دهم.

به گزارش موج، آیین تکریم و معارفه رییس دیوان محاسبات با حضور علی لاریجانی رییس مجلس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور و دیگر مقامات و نمایندگان برگزار شد. در این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات امین حسین رحیمی قدردانی و عادل آذر به عنوان رییس جدید این دیوان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه