English

توسعه منطقه آزاد انزلی توسعه استان است

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در کنار منطقه آزاد انزلی برای انجام برنامه های توسعه ای منطقه قرار دارند.

توسعه منطقه آزاد انزلی توسعه استان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی یکی از نمادهای توسعه شمال کشور است، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در سالهای اخیر به نهادی برنامه محور و نتیجه گرا تبدیل شده است و با برنامه ریزی صحیح در زمان مناسب پروژه های عمرانی و طرح های توسعه ای را به اتمام می رساند و در این مسیر اعتماد عمومی مردم و مسوولین استان گیلان را به دست آورده است.

منوچهر جمالی با تصریح بر اینکه اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در کنار منطقه آزاد انزلی برای انجام برنامه های توسعه ای منطقه قرار دارند، افزود: در سال های اخیر زیرساختهای عمرانی و گردشگری خوبی در سطح منطقه ایجاد شده و رونق تجاری و بهبود فضای کسب و کار به وجود آمده و معتقدم با آغاز بکار و بهره برداری از مجتمع بندری کاسپین و اتصال خط ریلی کشور به بندر کاسپین و آستارا توسعه اقتصادی گسترده تری در استان و منطقه حاصل می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد انزلی در حوزه توریسم سلامت در حوزه های ملی و بین المللی گفت: توسعه توریسم سلامت به فرآیندهای صحیح، وجود پتانسیل ها لازم در حوزه های اقلیمی و منابع انسانی متخصص و همچنین به مزیت ها و ظرفیت های های قانونی برای تحقق این مهم نیاز دارد که در منطقه آزاد انزلی تمامی موارد مورد نیاز وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان توسعه منطقه آزاد انزلی را توسعه استان ارزیابی کرد و گفت: وجود تفکرات توسعه محور و اجرای برنامه های توسعه ای در منطقه قابل تقدیر و الگویی برای سایر نقاط استان و کشور است.

وی افزود: منطقه آزاد انزلی با این تفکردر آینده به موتور محرکه توسعه اقتصادی استان و یکی از کانون های اقتصادی فعال کشور تبدیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه