English

حسین جعفری

عمرا اگه بازیگر نوجوانی نقش یوسف پیامبر را ببینی بشناسی / حسین جعفری کی این همه کچل شد؟

عکس هایی از حسین جعفری بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر را در ادامه مشاهده می کنید.

عمرا اگه بازیگر نوجوانی نقش یوسف پیامبر را ببینی بشناسی / حسین جعفری کی این همه کچل شد؟

به گزارش شمانیوز؛ حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر بود که به دلیل زیبایی چهره و بازی موفقش توانست حسابی به دل مخاطب بنشیند.حسین جعفری مردادماه سال 71 متولد شد به دلیل علاقه به بازیگری سال 82 وارد دنیای تئاتر شد . حسین جعفری بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در مازندران با اتفاقی بی نظیر در دنیای هنر مواجه شد و از میان حدود 600 نفری که برای نقش کودکی و نوجوانی حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر تست داده بودند انتخاب شد.حسین جعفری پسر عمه مصطفی زمانی بازیگر نقش حضرت یوسف در دوران بزرگسالی است و به یقین بازی در سریال یوسف پیامبر برای مصطفی زمانی و حسین جعفری از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری شان خواهد بود.

نسبت فامیلی حسین جعفری با مصطفی زمانی

این بازیگر جوان ایرانی با مصطفی زمانی بازیگر نقش بزرگسالی حضرت یوسف فامیل بوده و پسر عمه مصطفی زمانی می باشدحسین جعفری در خانواده ای مذهبی تربیت و رشد یافته از پنج سالگی مکبر مسجد بوده و توسط پدرش که چندین بار پدرش داستان حضرت یوسف(ع) را برایش تعریف کرده بود، به این داستان علاقه مند میشود.

 

همسر حسین جعفری

از ازدواج و همسر و زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست. من کار تئاتر میکردم، تئاتر مدرسه ای، یک سال هم توانستم بازیگر برگزیده استان شوم.

معرفی حسین جعفری توسط مصطفی زمانی

درباره بازی در فیلم حضرت یوسف هم پسر دایی ام، مصطفی زمانی که بازیگر نقش جوانی حضرت یوسف(ع) است مرا به کارگردان یعنی آقای سلحشور، معرفی کرد.بعد از تست دادن برای این نقش انتخاب شدممن از مصطفی زودتر مقابل دوربین قرار گرفتم، مصطفی در بهمن ۸۳ جلوی دوربین رفت و من در مهرماه همان سال تا مرداد ۸۵ مقابلدوربین بودم.

در سال‌های اول و دوم راهنمایی نمایشنامه‌ای نوشتم و در آن بازی کردم و بازیگر برگزیده استان در آن رده سنی شدم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر