English

راهکارهای کاربردی بازگشت عشق

احتمالا شما هوس بازگشت به رابطه با معشوق سابق خود را کرده‌اید و به دنبال راه‌های صحیح برای جلب توجه اوهستید. شما می‌دانید که آن شخص ایرادهایی دارد؛ اما قلب شما هنوز به شما می‌گوید که به عقب برگردید و گاهی اوقات به این فکر کنید که معشوقتان چقدر خوب بوده‌ است.

راهکارهای کاربردی بازگشت عشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احتمالا شما هوس بازگشت به رابطه با معشوق سابق خود را کرده‌اید و به دنبال راه‌های صحیح برای جلب توجه اوهستید. شما می‌دانید که آن شخص ایرادهایی دارد؛ اما قلب شما هنوز به شما می‌گوید که به عقب برگردید و گاهی اوقات به این فکر کنید که معشوقتان چقدر خوب بوده‌ است. شما فقط می‌خواهید دوباره با آن شخص باشید، چه خوب چه بد. جالب اینجاست که بیش از 80 درصد از ما هنگام جدایی به این موضوع فکر می‌کنیم. شاید از جستجوی راه های برگرداندن معشوق خسته شده باشید.

عشق

عشق از دست رفته چیست؟

شما زمانی در گذشته با فردی در ارتباط بوده‌اید و با هم اوقات خوش زیادی را سپری کرده‌اید. پس از مدتی به دلایلی رابطه شما سرد شده و از جانب یکی از شما دو نفر جدایی آغاز می‌شود. شاید در آن لحظه شما از شدت ناراحتی فقط به پایان رابطه فکر ‌می‌کردید. شما اصلا گمان نمی‌کردید که روزی دلتان بخواهد به آن روزها برگردید و عشق از دست رفته خود را در آغوش بگیرید. شاید هم او به خاطر شخص دیگری شما را ترک کرده و اگر دلیلش این بوده است، شما را به اندازه کافی برای ادامه رابطه کافی نمی‌دانسته.

هر دوی شما در گذشته نسبت به یکدیگر علاقمند بودید؛ خاطرات زیادی با هم ساخته و لحظات خوب و شاید حتی تلخی را در کنار هم تجربه کرده‌اید. عشقی که در شما وجود داشت کم کم رنگ باخته و قلب‌های یکی از شما یا هر دوتان آکنده از اطمینان در گرفتن تصمیم جدایی گردید. شاید اکنون در پی یافتن بهترین راه برگرداندن عشق هستید.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم نامزدی چیست؟ / آشنایی با برگزاری جشن نامزدی

ولنتاین بهانه‌ای گران برای اینکه بگوییم " دوستت دارم"!

از عشق و امید تا ساده‌لوح بودن؛ نمادهایی که برای رنگ صورتی به کار می‌رود!

 

وجود عشق بعد از جدایی چه معنایی دارد؟

دلیل جدایی شما و عشق سابقتان هرچه بوده اکنون عصبانیت شما فروکش کرده است و بدی‌های او را فراموش کرده‌اید. شاید هم اکنون به این نتیجه رسیده‌اید که ایراداتی که برای شما مهم بود آنقدرها هم بد نبوده‌اند و ارزش قطع رابطه را نداشتند. به یاد خوبی‌های معشوق خود می‌افتید و از این کار کاملا و از درون ناراحت هستید. شاید به این نتیجه رسیده‌اید که اگر او شما را ترک کرده، کوتاهی واقعی از جانب شما بوده است.

گاه گریه می کنید و گاه دعا می‌کنید که خداوند معشوقتان را به شما برگرداند. دائم از خود می‌پرسید بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست؟ دلتان می‌خواهد با او تماس بگیرید و علاقه خود را به او ابراز کنید. دائم گوشی خود را چک می‌کنید و منتظر تماس یا پیامی از جانب او در واتساپ، فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و … هستید. در این‌ صورت اکنون آتش عشق نسبت به فرد مورد نظر در درون شما شعله‌ور است. اکنون شما در جستجوی بهترین روش برگرداندن عشق سابق خود هستید.

عشق

دلیل رفتن معشوق چیست؟

قبل از اینکه به دنبال بهترین راه برگشت معشوق باشید ابتدا باید به طور دقیق بدانید دلیل رفتن معشوقتان چیست؟ هر رابطه ای در ابتدا روند صعودی دارد اما در عد از گذشت مدتی این سیر ممکن است نزولی شود. این مسئله تا حدودی طبیعی است اما اگر رابطه خود را دوست دارید برای نگه داشتنش باید تلاش کنید. اگر معشوقتان رفته است ابتدا همه عوامل و دلایل را بررسی کنید. اگر مرتکب اشتباهی شدید که باعث ناراحتی او شدید حتما آن را پیگیری کنید.

شاید مشکلاتی در خارج از رابطه شما به وجود آمده باشد و پارتنرتان را مجبور به جدایی کرده است. مثلا اتفاقات تلخ خانوادگی.

در صورتی که حس کردید پارتنرتان احتمالا وارد رابطه دیگری شده است، حتما علت را از او جویا شوید.

 

نحوه رفع موانع برگشت معشوق

زمانی که دلیل رفتن معشوق خود را متوجه شدید، حال وقت آن رسیده که در مورد آن صحبت کنید. وقتی که در یک شرایط مناسب از جملات آرام و بدون تنش برای صحبت کردن استفاده می کنید، حتی می توانید عشقتان را نجات دهید. توجه داشته باشید که در زمان صحبت کردن با اون از جملات اشتباهی مانند “من می دانم مرا دوست نداری”،” حتما به کسی دیگر علاقه دارید”، “تو میدانی که من بدون تو میمیرم” و… اصلا و ابدا استفاده نکنید. شما می توانید از جملات بهتری مثل “من از با تو بودن خوشحالم، اما چند وقتی هست که نگرانم و احساس می کنم از هم دور شده ایم. اگر مشکلی برایت پیش آمده بگو تا با هم حلش کنیم.” این جملات این حس را در پارتنر شما ایجاد می کند که شما پشتیبان او هستید. به حرف هایش خوب گوش دهید و هی صحبت هلیش را قطع نکنید و یا جبهه نگیرید.

ممکن است معشوق شما از شما ناراحت باشد پس حتما به حرف هایش گوش دهید و تا جایی که حق دارد، اشتباهات خود را بپذیرید و همش در حال توجیه کردن و حالت تدافعی نباشید. حواستان باشد که شما میخواهید رابطه دوباره زنده شود پس در گفتوگوی خود تنش ایجاد نکنید.

عشق

راه های بازگشت معشوق

درست است که با تلاش شما و استفاده از بهترین روش برگرداندن معشوق، بازگشت معشوق در بیشتر موارد امکان‌پذیر است؛ اما عده‌ای از افراد سودجو از نیاز عده‌ای دیگر نسبت به برگرداندن معشوق از دست رفته سوء استفاده کرده و در ازای دریافت پول به آن‌ها وعده‌های توخالی می‌دهند. می‌دانیم که برای دانستن انواع راهکار برای برگرداندن عشق سابق عجله دارید. در این قسمت ابتدا به بررسی چند راه نادرست برای بازگشت عشق و ازدواج که در این روزها بسیار رواج دارد می‌پردازیم؛ سپس به معرفی انواعی از بهترین راه برگرداندن عشق قدیمی به شما عزیزان می‌پردازیم. پس بدانید همه راه های بازگشت معشوق درست نیستند در دام فریب کاران نیفتید و به دنبال اعداد برگشت معشوق نباشید.

 

برگرداندن معشوق با شمع

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که خواندن دعای محبت با شمع روش مناسبی برای بازگشت عشق سابق است و آن را بهترین راه برگرداندن عشق خود می‌دانند. دعای محبت با شمع برای برگرداندن عشق رفته به این صورت است که آیه 9 سوره همزه را روی شمعی می‌نویسند و آن را می‌سوزانند و این روش باعث جلب محبت و بازگشت عشق رفته می‌شود! لطفا برای بازگشت عشق قدیمی این روش را امتحان نکنید؛ زیرا پاسخی نخواهید گرفت.

 

جملات تاکیدی برای برگرداندن معشوق

به نظر شما اگر از جملات تاکیدی بازگشت معشوق استفاده کنید، می‌توانید رضایت معشوق دل‌شکسته خود یا فردی که به خاطر کسی دیگر شما را ترک کرده به دست آورید؟ ممکن است بگویید این روش بهترین راه برای برگرداندن عشقم است. او اکنون زندگی خود را دارد و من به شما اطمینان می‌دهم که تکرار جملات تأکیدی توسط شما هیچ‌گونه تأثیری در تصمیم او نخواهد داشت. باید به دنبال بهترین روش برگرداندن عشق سابق باشید.

 

چند نمونه از جملات تاکیدی برای برگرداندن معشوق

گفتیم که براخی از افراد اعتقاد دارند که کلام  به ما حکم می‌دهد و استفاده از جملات تأکیدی مثبت می‌تواند به عنوان روشی برای برگرداندن معشوق از دست رفته به کار رود. برخی از عباراتی که به این افراد توصیه می‌شود تا با تأکید آن‌ها به عنوان بهترین راه برگرداندن عشق خود بتوانند عشق از دست رفته را برگردانند. برخی از این جملات تأکیدی عبارتند از:

خدای درونم مرا یاری می‌کند تا عشق ابدی من دوباره وارد زندگی‌ام شود.

هر لحظه ممکن است دست عشق گذشته‌ام در دستان من باشد.

اکنون یاد و خاطر من در ذهن عشقم زنده است.

احساس می‌کنم قرار است دوباره به رابطه‌ با معشوق سابقم بازگردم.

حس می‌کنم رابطه قبلی ام قرار است دوباره شروع شود و این بار زیباتر از قبل بشود.

اطمینان دارم تمام کائنات مشغول به کار شده‌اند تا مرا کنار معشوق سابقم قرار دهند.

به نظر من وقت خود را بیهوده هدر ندهید و راه‌های بهتری را که در انتهای این مقاله و قسمت بهترین روش های برگرداندن معشوق (بازگشت عشق) برایتان عنوان کردیم را به جای استفاده از کلمات تأکیدی امتحان کنید.

 

بازگشت معشوق با فلفل سیاه

برخی مدعی هستند که با طلسم فلفل سیاه امکان بازگشت معشوق وجود دارد و سوزاندن آن باعث ازدیاد محبت نسبت به عشق سابق شده و او بازمی‌گردد. روش کار آن‌ها به این صورت است که بیست و یک عدد فلفل سیاه را برداشته و بر هر کدام آن‌ها سوره قدر را بدون بسم‌الله به نیت فرد مورد نظرمی‌خوانند و سپس آن‌ها را می‌سوزانند. آیا به نظر شما از دیدگاه منطقی چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ قطعا خیر. سعی کنید بهترین راه برگرداندن عشق را در ادامه بیاموزید و آن را امتحان کنید.

 

بازگشت معشوق با قانون جذب

برگرداندن معشوق با قانون جذب یکی از روش‌هایی است که عده‌ای برای فریب مردم از آن به عنوان روشی مؤثر یاد می‌کنند؛ در صورتی که این روش نیز به کار شما نمی‌آید و قانون جذب دروغی بیش نیست.

 

بازگشت معشوق در یک روز

احتمالا فردی  که قبلا معشوق شما بوده و شما با او در ارتباط بوده‌اید مدت زیادی در کنار شما بوده و جداشدن او از شما در یک روز اتفاق نیفتاده است؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد که بازگشت او در یک روز امکان‌پذیر باشد.

 

بازگشت معشوق فوری

اگر قطع‌شدن رابطه شما با معشوقتان به دلیل کوتاهی شما بوده و اکنون شما پشیمان هستید، مسلما مدتی زمان می‌برد تا بتوانید پشیمانی خود را به او ابراز کرده و او را به سمت خود جذب کنید؛ از خود می‌پرسید آیا روشی فوری به عنوان بهترین راه برای برگرداندن عشقم وجود دارد؟ اصلا عجله نکنید و به خود امید واهی ندهید. بازگشت معشوق به کمی زمان و صبر نیاز دارد. از بهترین راه برگرداندن عشق بهره ببرید تا به نتیجه برسید.

 

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

برخی برای برگرداندن عشق از دست رفته خود به خواندن دعاهای خاصی متوسل می‌شوند و آن را بهترین روش برگرداندن عشق سابق می‌دانند. توجه داشته باشید که خواندن دعا برای بازگرداندن معشوق از راه دور کاری بسیار پسندیده است که باعث تطهیر قلب و نزدیکی شما به خداوند می‌شود؛ به شرط این که روی رفتار و عملکرد شما تأثیر بگذارد و معشوقتان متوجه تغییرات مثبت زیادی در شما شود. برگرداندن معشوق از راه دور چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

 

طلسم برگرداندن معشوق

چندین نوع طلسم برای بازگشت عشق قدیمی معرفی شده است. برخی از این رهکار برای برگرداندن عشق سابق استفاده می‌کنند؛ اما این روش کارساز نبوده و به غلط در بین تعدادی از مردم مرسوم شده است. بهتر است از روش عقلانی‌تری برای برگرداندن عشق بعد از جدایی استفاده کنید و به این نوع روش‌ها روی نیاورید.

 

برگرداندن معشوق با تله پاتی

تله پاتی چیست؟ تله پاتی یا دور آگاهی روشی است که در آن ادعا می‌شود افراد از طریقی غیر از حواس پنج‌گانه می‌توانند اطلاعات ذهن خود را با هم رد و بدل کنند. از نظر علمی این موضوع اثبات نشده و در شاخه شبه علم قرار می‌گیرد. برخی می‌خواهند از این روش به عنوان یکی از راه های برگرداندن عشق خود استفاده کنند. اگر علم این موضوع را رد می‌کند، گمان نمی‌کنم شما هم بتوانید نتیجه مطلوبی از این روش برای بازگشت معشوق بگیرید.

اکنون نوبت معرفی روش‌های صحیح برای برگرداندن عشق سابق شما است. باید بدانیم که برای برگرداندن معشوق چه کنیم. همه افراد  دارای عیب‌ها و مشکلاتی هستند. اگر شریک زندگی شما از شما جدا شد، به این معنی است که شما را به اندازه کافی دوست نداشته و نمی‌خواسته به رابطه با شما ادامه دهد؛ در این‌صورت چگونه می‌توانید عشق سابق خود را برگردانید؟ باید کاری کنید که آن‌ها احساس کنند ارزش آن را دارید؛ این کار بهترین روش برگرداندن عشق سابق است. شما باید ارزش خود را بالا ببرید. باید کاری کنید که آن‌ها احساس کنند برای آن‌ها وقت ندارید؛ زیرا:زندگی فوق‌العاده‌ای دارید.

 

افراد زیادی هستند که می‌خواهند با شما باشند

به عنوان مثال، تصور کنید یک جفت کفش با قیمت 5 میلیون تومان در ویترین مغازه‌ای می‌بینید و با این که آن را دوست دارید، به خاطر گران‌بودنش از خرید آن صرف‌نظر می‌کنید. شما کاملاً آن را دوست داشتید؛ اما فکر کردید که خیلی گران است و رفتید. روز بعد دوباره رد می‌شوید و می‌بینید که مردم جلوی مغازه به خاطر همان کفش‌ها صف کشیده‌اند؛ زیرا قیمت آن کفش‌ها  نصف شده است. چه حسی خواهید داشت؟ این دقیقا همان چیزی است که ما می‌خواهیم عشق سابق شما احساس کند.

این که چیزی را از دست داده است. باید کاری کنید که عشق سابقتان احساس کند خودتان را دوست دارید. اگر خودتان را دوست داشته باشید، مردم و از جمله معشوق سابقتان شما را دوست خواهند داشت. بنابراین شما باید کارهای زیر را به عنوان بهترین راه برگرداندن عشق خود انجام دهید:

 

در شبکه های اجتماعی پست منفی نگذارید

شاید با خود بگویید بهترین راه برای برگرداندن عشقم این است که ناراحتی خود را بیش از حد نشان دهم. اگر این کار را انجام دهید، اول آشنایانتان شما را آنفالو می‌کنند و با دیدن پست‌های منفیتان حتی نمی‌خواهند به شما نزدیک شوند یا افراد جدیدی را به شما معرفی کنند. دوم، دوستان جدید متوجه می‌شوند که شما غمگین هستید و نمی‌خواهند شما را بیشتر بشناسند وگرنه به غم شما مبتلا می‌شوند. سوم، با دوستانی که واقعاً به شما اهمیت می دهند فقط می‌توانید به روش سنتی ملاقات کنید و پیش آن‌ها گریه کنید. این که با منفی‌گرایی توجه بیشتری را به خود جلب کنیم کار احمقانه‌ای است.

 

به خودت آسیب نزن

چرا به خاطر کسی که برایش مهم نیست به خودتان صدمه می‌زنید؟ این کار کاملا اشتباه است.

 

به راحتی وارد روابط نشوید

می‌دانم که ناراحتید و احتمالاً در حال حاضر احساس بی‌ارزشی می‌کنید؛ زیرا احساس می‌کنید که معشوق سابقتان شما را نمی‌خواهد. شما برای برگرداندن معشوق از دست رفته مشتاقید و امیدوارم این فکر را نکنید که عشق سابقم باید بداند که من در رابطه دیگری هستم؛ حسادت کند و التماس کند که برگردم. این کار عشق به خود نیست؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کنید عشق سابقتان هنوز مرکز جهان شما است. هر کاری که انجام می‌دهید به این دلیل است که می‌خواهید معشوق سابق خود را پس بگیرید؛ اما در واقع هر کاری که از این به بعد انجام می‌دهید باید روی خودتان متمرکز باشد.

به نظر می‌رسد که تناقضی در این عبارت وجود دارد: تلاش برای بازگشت عشق سابق خود با تلاش نکردن برای بازگرداندن او. دقیقاً نکته همین است. شما همیشه چیزی را می‌خواهید که به دست نمی‌آورید و همیشه چیزی را می‌خواهید که فکر می‌کنید برای شما خوب است. با خود بگویید این بهترین راه برای برگرداندن عشقم است. حال باید دید چگونه می‌توانید خود را ارزشمند کنید؟ شما می‌توانید از ظاهر (مدل موی جدید، لباس‌های جدید، عضله‌سازی، تغذیه سالم‌تر و غیره) و نگرش خوب شروع کنید. به مدیتیشن و یوگا روی بیاورید و چیزهای جدید بیاموزید. خود را از درون و بیرون ارتقا دهید.

 

با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید ملاقات کنید

اکنون که ارزشمندتر هستید باید خود را به دیگران معرفی کنید. بیشتر بیرون بروید و شروع به انجام کاری کنید که دوست دارید و برای انجام‌دادن آن شجاع باشید. این مهمترین نکته برای دوست‌داشتن خود است. به عنوان مثال اگر همیشه می‌خواستید اسب‌سواری را امتحان کنید، شروع به یادگیری آن کنید. در یک دوره آموزشی ثبت نام کنید. اگر می‌خواهید کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید، وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید و اطراف خود را با افرادی محاصره کنید که همین کار را انجام می‌دهند.

اگر همیشه می‌خواستید به دبیرستان خود بازگردید و معلم مورد علاقه خود را ملاقات کنید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید رستوران جدیدی را امتحان کنید  یا پدیکور انجام دهید، دست به کار شوید. اکنون زمان آن رسیده است که شما تنها به خودتان اهمیت دهید.

 

برای بازگشت عشق عکس بگیرید!

برای برگرداندن معشوق از دست رفته وقتی بیرون می‌روید یا تجربیات جدیدی دارید، از ظاهر جدید و پیشرفته خود عکس بگیرید. وقتی کارهای مورد علاقه خود را انجام می‌دهید، عکس بگیرید. همچنین می‌توانید با شادی همراه با دوستان خود عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس‌بوک پست کنید. این کار به شما کمک می‌کند که دوستان جدیدی را نیز به سمت خود جذب کنید.

ممکن است معشوق سابق شما این عکس‌ها را ببیند یا نبیند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما از خودتان لذت می‌برید و افراد همفکر بیشتری را جذب خواهید کرد. این کار بهترین روش برگرداندن عشق سابق است. حواستان باشد که زیاد پست نکنید؛ مثلا هر دو روز یک بار پست‌کردن کافی است تا هم دیگران را آزار ندهید و هم زندگی شگفت‌انگیز خود را نشان دهید.

سعی کنید در حین انجام این کارها به هیچ عنوان به همسر سابق خود یا علایقش فکر نکنید. کاری را که دوست دارید انجام دهید. پس از انجام این کارها اگر معشوق سابق شما دوباره به هر طریقی با شما تماس گرفت، تعجبی ندارد. وقتی با شما تماس گرفت فقط مانند یک آشنا با او رفتار کنید نه مانند یک معشوق سابق. اگر احساس کردید که آماده صحبت با او نیستید، صحبت نکنید. اگر درخواست ملاقات شما را کرد، این کار را انجام ندهید.

 

بعد از چند تماس رابطه را دوباره شروع نکنید

اکنون دیگر ارزش شما بسیار بالاتر از گذشته است. بهترین راه برگرداندن عشق سابق این است که بگذارید کمی صبر کنند و قبل از بازگشت به رابطه با او به اندازه‌ کافی برای ارزیابی مجددش وقت بگذارید. حتی ممکن است کسی را پیدا کنید که شما را بیشتر از معشوق سابقتان دوست داشته باشد!

بعد از چند تماس رابطه را دوباره شروع نکنید.اکنون دیگر ارزش شما بسیار بالاتر از گذشته است. بهترین راه برگرداندن عشق سابق این است که بگذارید کمی صبر کنند و قبل از بازگشت به رابطه با او به اندازه‌ کافی برای ارزیابی مجددش وقت بگذارید. حتی ممکن است کسی را پیدا کنید که شما را بیشتر از معشوق سابقتان دوست داشته باشد!

با بالارفتن ارزش شما فرد سابق به سمت شما جذب شده و علاقمند ادامه رابطه با شما خواهد بود. سعی کنید از بین روش های برگرداندن عشق سابق بهترین راه را انتخاب کنید تا بتوانید احساس غیر قابل وصف حاصل از آن را تجربه کنید. اکنون همه ما می‌دانیم که برای بازگشت معشوق چه کنیم. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه