English

آهنگ جدید پازل بند سنگ کاغذ قیچی منتشر شد + بیوگرافی

سنگ کاغذ قیچی جدیدترین ساخته گروه پازل است که ترانه و آهنگسازی آن را هادی زینتی انجام داده است .

آهنگ جدید پازل بند سنگ کاغذ قیچی منتشر شد + بیوگرافی

به گزارش خبرگزاری موج، پازل بند نام یک گروه موسیقی پاپ است که توسط علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل شد اما در ادامه مهران عباسی از این گروه جدا شد.

گروه پازل فعالیت خود را از آبان ماه 1390 آغاز کرد. اولین آلبوم خود را به نام عیدانه در نوروز 1395 به صورت غیر رسمی منتشر کرد و در همال سال آلبوم قایق کاغذی را به صورت رسمی روانه بازار کرد.

پازل بند تنظیم قطعات متعددی را برای خوانندگان محبوبی از جمله زنده یاد مرتضی پاشایی، فرزاد فرزین، مهدی احمدوند، کیثم ابراهیمی، رضا صادقی، حمید هیراد و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی مختصر اعضای گروه

علی رهبری متولد 9 تیر 1362 در تهران است و فعالیت خود را به صورت جدی از 18 سالگی آغاز کرد و در حال حاضر خواننده و آهنگساز گروه پازل است.

آرین بهاری در 29 مرداد 1370 متولد شد و از سال 88 وارد حوزه موسیقی شد و در حال حاضر تنظیم کننده گروه پازل است و در قطعات صاف و ساده، ببینیم همو و ... به عنوان خواننده نیز حضور داشت.

پازل بند تا کنون تک آهنگ های متعددی را مانند نگرانتم، برگرد، بدم اومده، گریه چیه، بارونای نم نم، چی میشه، یکی تو قلبمه، کم کم و ... و همچنین قطعات دلارام، بی تاب، معشوقه را به همراه حمید هیراد، نارنجی با همکاری میثم ابراهیمی و ... را منتشر کرده است.

سنگ کاغذ قیچی جدیدترین ساخته گروه پازل است که ترانه و آهنگسازی آن را هادی زینتی انجام داده است . هم اکنون از طریق لینک زیر قابل دانلود و شنیدن است

آهنگ پازل بند سنگ کاغذ قیچی

برای دانلود جدیدترین آهنگهای منتشر شده مثل ماه خوشگلم امو بند، لیلی زیبا کسرا زاهدی، دیوونه بازی رضا ملک زاده و همچنین آثار دیگر هنرمندان به لینک زیر مراجعه کنید

آهنگ جدید

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه