English

مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات برگزار شد

مراسم برائت از مشرکین با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان، معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان حج و زیارت و با حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، این مراسم که از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۱۰:۳۰ به وقت ایران) با مداحی حاج مهدی سماواتی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده بود؛ پیام حج مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرائت شد. از ساعاتی مانده به شروع مراسم لحظه لحظه بر شمار شرکت کنندگان در این مراسم که در چادر بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد؛ افزوده می شد.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر روی تابلو نوشته ها در محوطه داخلی چادر نصب شده و در دستان بسیاری از زائران نیز حمل می شد. شماری از جانباران سرافراز دفاع مقدس نیز که در قالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اند در کنار جایگاه حضور داشتند.

شعار الله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل، آمریکا عدوالله، اسرائیل عدوالله، نصر من الله و فتح قریب- مرگ بر آمریکای مردم فریب، فلسطین پیروز است - اسرائیل نابود است در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین انداز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه