سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

۱۴۰۰ نیروی جدید برای تولید خودروهای الکتریکی در پورشه استخدام می شوند

کمپانی پورشه قصد دارد تا تیم تولید اولین خودروی الکتریکی خود را با استخدام نیروهای تازه نفس تقویت کند.

3WrkvmaQO1ID
به گزارش خبرگزاری موج، این شرکت که هم اکنون به عنوان دومین منبع سودآور کمپانی مادر یعنی فولکس واگن شناخته می شود، به تازگی فراخوانی را برای جذب بیش از ۱۴۰۰ نیرو منتشر کرده است. این افراد قرار است بر روی پروژه Mission E پورشه که نتیجه آن منجر به تولید خودرویی برای رقابت با اتومبیل الکتریکی مدل اس شرکت تسلا خواهد بود، کار کنند. در طی ماه های اخیر، موج تازه ای از اقدامات کمپانی فولکس واگن به سمت تولید خودروهایی با حداقل آلایندگی به راه افتاده و پس از آئودی که چند روز پیش از عرضه سه خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ خبر داده بود، این بار نوبت به پورشه رسیده است تا با اعلام این خبر، بخشی از سنگینی انتقادهایی که این روزها بر دوش کمپانی مادر (فولکس واگن) سنگینی می کند، را بکاهد. پورشه قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد تا ۱۰۰۰ نیروی جدید و متخصص در این زمینه را در تاسیسات Zuffenhausen خود در اشتوتگارت آلمان به کار گیرد و آخرین گزارش ها حاکی از این است که این شرکت اخیراً مبلغی بالغ بر ۱٫۱ میلیارد دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کرده است. پروژه Mission E پورشه، دوران تازه ای را در تاریخ این کمپانی خوشنام در صنعت اتومبیل سازی رقم خواهد زد و هم اکنون به یکی از مهمترین پروژه های این شرکت تبدیل شده است. در همین رابطه، اظهارات آقای Uwe Hueck مدیر کارمندان پورشه نیز بر این موضوع تاکید می کند:"یا باید همگام با تغییرات دیجیتالی و تکنولوژیکی روز دنیا گام برداشت، یا باید از ادامه فعالیت در بازار انصراف داد." به گفته پورشه، از میان این ۱۴۰۰ نفر، ۹۰۰ نفر برای بخش تولید، ۲۰۰ نفر به عنوان مهندس و ۳۰۰ نفر نیز به عنوان کارگر معمولی استخدام خواهند شد. همچنین، این شرکت قصد دارد تا تعداد نیروهای پذیرشی کارآموز را تا ۲۲۰ نفر افزایش و از این طریق، نیروهای بیشتری را در اختیار مهندسان قرار دهد. گفتنی است تمامی این اقدامات به منظور رقابت با کمپانی هایی همچون گوگل، اپل و تسلا که چند سالیست تلاش های خود را در زمینه تولید خودروهای الکتریکی آغاز کرده و اتومبیل هایی را نیز روانه خیابان ها کرده اند، انجام می شود. به گفته Hueck، پورشه برای دستیابی به سود در این عرصه، نیازمند تولید ۱۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی در سال است. این شرکت در نظر دارد تا از تکنولوژی باتری کمپانی بوش برای تجهیز خودروهای خود استفاده کند. ناگفته نماند که چندی پیش نیز در خبرها داشتیم که شرکت مادر یعنی فولکس واگن نیز قصد دارد در آینده ای نزدیک کارخانه ای مختص تولید باتری های ویژه خودروهای الکتریکی تاسیس کند و برای این منظور سرمایه ای ۱۵٫۵ میلیارد یورویی را اختصاص داده است.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه