سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت

۱۴۰۰ نیروی جدید برای تولید خودروهای الکتریکی در پورشه استخدام می شوند

کمپانی پورشه قصد دارد تا تیم تولید اولین خودروی الکتریکی خود را با استخدام نیروهای تازه نفس تقویت کند.

3WrkvmaQO1ID
به گزارش خبرگزاری موج، این شرکت که هم اکنون به عنوان دومین منبع سودآور کمپانی مادر یعنی فولکس واگن شناخته می شود، به تازگی فراخوانی را برای جذب بیش از ۱۴۰۰ نیرو منتشر کرده است. این افراد قرار است بر روی پروژه Mission E پورشه که نتیجه آن منجر به تولید خودرویی برای رقابت با اتومبیل الکتریکی مدل اس شرکت تسلا خواهد بود، کار کنند. در طی ماه های اخیر، موج تازه ای از اقدامات کمپانی فولکس واگن به سمت تولید خودروهایی با حداقل آلایندگی به راه افتاده و پس از آئودی که چند روز پیش از عرضه سه خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ خبر داده بود، این بار نوبت به پورشه رسیده است تا با اعلام این خبر، بخشی از سنگینی انتقادهایی که این روزها بر دوش کمپانی مادر (فولکس واگن) سنگینی می کند، را بکاهد. پورشه قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد تا ۱۰۰۰ نیروی جدید و متخصص در این زمینه را در تاسیسات Zuffenhausen خود در اشتوتگارت آلمان به کار گیرد و آخرین گزارش ها حاکی از این است که این شرکت اخیراً مبلغی بالغ بر ۱٫۱ میلیارد دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کرده است. پروژه Mission E پورشه، دوران تازه ای را در تاریخ این کمپانی خوشنام در صنعت اتومبیل سازی رقم خواهد زد و هم اکنون به یکی از مهمترین پروژه های این شرکت تبدیل شده است. در همین رابطه، اظهارات آقای Uwe Hueck مدیر کارمندان پورشه نیز بر این موضوع تاکید می کند:"یا باید همگام با تغییرات دیجیتالی و تکنولوژیکی روز دنیا گام برداشت، یا باید از ادامه فعالیت در بازار انصراف داد." به گفته پورشه، از میان این ۱۴۰۰ نفر، ۹۰۰ نفر برای بخش تولید، ۲۰۰ نفر به عنوان مهندس و ۳۰۰ نفر نیز به عنوان کارگر معمولی استخدام خواهند شد. همچنین، این شرکت قصد دارد تا تعداد نیروهای پذیرشی کارآموز را تا ۲۲۰ نفر افزایش و از این طریق، نیروهای بیشتری را در اختیار مهندسان قرار دهد. گفتنی است تمامی این اقدامات به منظور رقابت با کمپانی هایی همچون گوگل، اپل و تسلا که چند سالیست تلاش های خود را در زمینه تولید خودروهای الکتریکی آغاز کرده و اتومبیل هایی را نیز روانه خیابان ها کرده اند، انجام می شود. به گفته Hueck، پورشه برای دستیابی به سود در این عرصه، نیازمند تولید ۱۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی در سال است. این شرکت در نظر دارد تا از تکنولوژی باتری کمپانی بوش برای تجهیز خودروهای خود استفاده کند. ناگفته نماند که چندی پیش نیز در خبرها داشتیم که شرکت مادر یعنی فولکس واگن نیز قصد دارد در آینده ای نزدیک کارخانه ای مختص تولید باتری های ویژه خودروهای الکتریکی تاسیس کند و برای این منظور سرمایه ای ۱۵٫۵ میلیارد یورویی را اختصاص داده است.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه