English

برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور ۱۶ساله شد

آسیاتک 20 بهمن 1382 تاسیس گردید و به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور تا کنون موفق به دریافت جوایز و استانداردهای متنوع و گوناگونی شده است.

برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور ۱۶ساله شد
به گزارش خبرگزاری موج، شرکت انتقال داده های آسیاتک، 20 بهمن 1382 تاسیس گردید و با اخذ مجوزهای مختلف و متناسب با نیاز های جامعه اعم از مجوز PAP و سپس مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مجوزIDC از مرکز ملی فضای مجازی هر روزه در کار خود پیشرفت حاصل کرده و به برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور تبدیل شده است.
آسیاتک در طی سالهای اخیر با تلاش بی وقفه و استفاده از نیروهای متخصص و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا ، دستاوردهای متنوع و متناسب با نیاز جامعه را در زمینه های مختلف  از جمله: خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی برIP، خدمات ارزش افزودهVAS ، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت ADSL2+ و TD-LTE به جامعه عرضه نموده و توانسته هر روزه به خدمات رسانی خود افتخار نماید.
شرکت انتقال داده های آسیاتک اکنون با داشتن بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور ، همچنین شبکه دسترسی گسترده (access) و تکیه بر دانش فنی و تجربه 16 ساله خود، سعی می نماید در آینده نزدیک با توسعه و ارایه سرویس های جدید، همواره در جهت تحقق ماموریت سازمانی خود که همان بهبود زندگی مردم جامعه از طریق تسهیل و رشد زیر ساخت های ارتباط می باشد، گام بردارد. 
 
آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور  تا کنون موفق به دریافت جوایز و استانداردهای متنوع و گوناگونی شده است. استانداردهایی مانند سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، استاندارد سیستم مدیریت شکایت مشتریISO 10001، ISO10002، ISO10003، ISO10004 ، نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استاندارد ISO10015، سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO 20000-1 کسب رتبه برتر در ارزیابی های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی 3 سال پیاپی، کسب تقدیرنامه چهار ستاره جایزه تعالی و تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات، از جمله افتخاراتی است که  عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور را به آسیاتک بخشیده است.
همچنین آسیاتک به جهت ترویج و افزایش فرهنگ مشارکت و هرچه بیشتر و بهتر شدن میزان استفاده از تکنولوژی های روز دنیا نسبت به حمایت از استارت آپ ها اقدامات چشم گیری، نظیر همکاری با ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی داشته است.
لازم به توضیح است، به مناسبت 16 سالگی آسیاتک تخفیف های ویژه ای برای مشترکین و متقاضیان سرویس های خانگی و تجاری در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت شرکت آسیاتک به آدرس www.asiatech.ir مراجعه فرمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه