English

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک‌شان را خودشان بچینند

اپراتور همراه اول در حال حاضر سرویسی را با نام «بسته های ترکیبی دلخواه» ارائه کرده است که مشترکین می توانند به صورت هوشمندانه براساس نیاز خود میزان مکالمات، اینترنت و پیامک را تنظیم کنند.

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک‌شان را خودشان بچینند

به گزارش خبرگزاری موج، بسته های ترکیبی دلخواه از جدیدترین خدماتی است که اپراتور همراه اول برای مشترکان در نظر گرفته است؛ بسته‌های ترکیبی دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

کاربران می‌توانند متناسب با نیاز و میزان مصرف خود،  بسته های ترکیبی دلخواه‌شان را در سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک ارائه کرده طراحی کنند.از این رو کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با ساختن بسته مورد نیاز خود هزینه‌های ارتباطی را بهتر مدیریت کنند. 

مشترکان باید در نظر داشته باشند که مکالمه و پیامک های این بسته برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده است. از دیگر قابلیت های این سرویس، این است که فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با بسته های دیگر همچون؛ فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر بوده و اولویت مصرف با بسته‌ای است که زودتر تمام می شود و این قابلیت باعث می شود تا هزینه مشترکین هوشمندانه مدیریت شوند.

باید در نظر داشت امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد. ممکن است برای مشترکان این سوال ایجاد شود که اگر حجم هر یک از بخش‌ها تمام شود، نحوه محاسبه هزینه‌ها به چه شکل خواهد بود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر حجم هر یک از بخش‌های اینترنت، مکالمه یا پیامک بسته ترکیبی دلخواه زودتر از حجم سایر بخش‌های بسته تمام شود، چنانچه بسته دیگری از این نوع خدمات برای مشترک فعال نباشد، مصرف آن در این بخش تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد. یکی دیگر از ابزارهای برای مدیریت هوشمند بسته های اینترنتی استفاده از اپلیکیشن همراه من است که مشترکین می توانند اطلاعات دقیق تری از وضعیت بسته خود دست پیدا کنند یا راحت تر به میزان بسته مصرف شده خود دسترسی پیدا کنند.

ارائه این بسته ها از آنجایی دارای اهمیت است که هر یک از مشترکین دارای مشاغل متفاوتی هستند و متناسب با آن از اینترنت، مکالمه و پیامک به صورت متنوع استفاده می کنند، به همین دلیل اپراتور همراه اول به این نیاز مشترکین توجه کرده است تا بتوان حداکثر خدمات را به متقاضیان ارائه دهد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه