English

امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی با مرکز مدیریت حوزه

پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با تأکید بر رسالت این نهاد در زمینه ارائه خدمات علمی- فنی در ابعاد مختلف مورد نیاز جامعه، با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در زمینه ارائه خدمات تخصصی نشر و بهینه‌سازی مدیریت فرایندهای انتشار و ارزیابی نشریات علمی از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی با مرکز مدیریت حوزه

به گزارش خبرگزاری موج، این تفاهم‌نامه توسط مهندس حبیب الله اصغری رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی مسوول مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه سامانه مدیریت یکپارچه نشریات (سمینا) برای تمامی نشریات علمی تحت نظارت حوزه علمیه به صورت رایگان پیاده‌سازی و امکان نظارت و ارزیابی این نشریات توسط مرکز مدیریت حوزه فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سامانه مدیریت یکپارچه نشریات (سمینا) جهت سازماندهی و مدیریت فرایند نشریات از مرحله دریافت تا انتشار مقالات به صورت الکترونیکی و منظم، توسط مرکز خدمات تخصصی توسعه نرم‌افزار پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی طراحی شده و توسعه داده شده است و در تعداد قابل توجهی از نشریات علمی کشور در حال بهره‌برداری است. اطلاعات بیشتر برای مطالعه در وب سایت saminatech.ir موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه