English

تجلیل از شهروندان فعال در طرح تفکیک پسماند خشک

اداره مدیریت پسماند منطقه 6 اجرای طرح تجلیل از شهروندان فعال در امر تفکیک پسماند خشک را از ناحیه 1 آغاز کرد.

تجلیل از شهروندان فعال در طرح تفکیک پسماند خشک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی منطقه 6، مهدی کاوه رییس اداره مدیریت پسماند منطقه 6 گفت: این اداره به منظور ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند خشک در مبدا اقدام به تجلیل از تعدادی از شهروندان فعال ساکن و شاغل در ساختمان‌های مسکونی،  اداری و تجاری کرد.

رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه 6 گفت: اجرای این طرح که از نیمه دوم سال قبل آغاز شده بود شامل فازهای متفاوتی است. در فاز اول با تکمیل فرم ها و اطلاع رسانی اقدامات لازم برای حضور آموزشگران در میان شهروندان و آموزش چهره به چهره انجام شد. در مرحله بعد مخازن جمع آوری پسماند خشک در مجتمع ها توزیع و زمان بندی تخلیه این مخازن به اهالی اعلام شد و در مرحله پایانی جمع آوری منظم پسماندهای خشک تفکیک شده، توسط ماشین های ملودی انجام گرفت.

وی افزود: شروع این طرح از ناحیه یک شهرداری منطقه6 تهران بوده است که در هفته های آتی از شهروندان فعال نواحی دیگر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

تاکنون و طی مرحله اول از کارکنان شرکت گاز استان تهران، شرکت توسعه آب و گاز ایران، ستاد بازسازی عتبات عالیات، شرکت کارگزاری مبین، گزینش بانک مسکن، فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، سازمان نوسازی شهرداری، خبرگزاری مهر و برخی شرکت ها و اهالی ساکن در ناحیه 1 تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی