English

برترین‌های ایده‌بازار مهندسی پزشکی معرفی شدند

سومین ایده‌بازار مهندسی پزشکی با معرفی ایده‌های برتر دو بخش ارائه شفاهی و پوستر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به کار خود پایان داد.

برترین‌های ایده‌بازار مهندسی پزشکی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج مرحله نهایی رقابت‌های سومین ایده بازار مهندسی پزشکی با حضور صاحبان ایده‌، هیات داوران، اعضای هیات علمی، فعالان صنعتی و دانشجویان برگزار شد و در آن طرح‌های برتر معرفی شدند.

در این دوره از ایده‌بازار 60 طرح به دبیرخانه این رویداد تخصصی ارسال شد که در ارزیابی اولیه 17 طرح انتخاب شده و به مرحله دوم رقابت‌ها راه یافتند و درنهایت 9 طرح به مرحله پایانی ایده بازار راه یافت که از این تعداد، 6 طرح به صورت شفاهی و سه طرح به صورت پوستر ارائه شد.

در سومین ایده‌بازار تخصصی مهندسی پزشکی، 6 طرح «پنی‌سیلین آماده»، «طراحی و ساخت هولتر فشارخون مبتنی بر تلفن همراه با به کارگیری سیگنال‌های الکتروکاردیوگرام و فوتوپلتیسموگرافی»، «سیستم تسریع‌کننده درمان شکستگی و فیزیوتراپی بلادرنگ و تصویر سه‌بعدی ستون فقرات در تشخیص بیماری اسکولیز»، «ساخت دقیق‌تر بریس‌های درمانی»، «طراحی و ساخت دستگاه خودکار رنگ‌آمیزی ذیل نلسون ویژه تشخیص بیماری سل ریوی در مناطق اندمیک» و «ماساژور درمان‌کننده خونریزی‌ها و تورم‌های درون مفصلی مخصوص بیماران هموفیلی با استفاده از اثر پلتیر» به صورت شفاهی توسط صاحبان ایده‌ در برابر هیات داوران و حاضران در ایده بازار مطرح شد.

سه طرح «بریس بی‌حرکت‌کننده سبک برای محافظت و یا اصلاح ناهنجاری‌های اندام‌های فوقانی و تحتانی»، «دستگاه ثبت سیگنال نبض» و «دستگاه سنجش عملکرد کابل الکتروکاردیوگرام» نیز به صورت پوستر در این رویداد تخصصی ارائه شد.

بر اساس رای داوران برترین‌ ایده‌های این دوره در بخش ارائه شفاهی و پوستر به شرح ذیل است:

«ماساژور درمان کننده خونریزی‌ها و تورم‌های درون مفصلی مخصوص بیماران هموفیلی با استفاده از اثر پلتیر» متعلق به مسعود مکوندی به عنوان ایده نخست ایده بازار مهندسی پزشکی معرفی شد.

محمدعباد رفعت نیز با ارائه «طراحی و ساخت دستگاه خودکار رنگ آمیزی ذیل نلسون ویژه تشخیص بیماری سل ریوی در مناطق اندمیک» موفق به کسب رتبه دوم این رقابت‌ها شد.

عنوان ایده سوم نیز به «طراحی و ساخت هولتر فشارخون مبتنی بر تلفن همراه» متعلق به سیده سمیه موسوی رسید.

طرح سنا السادات رضوی با عنوان «دستگاه سنجش عملکرد کابل الکتروکاردیوگرام» موفق به کسب عنوان ایده برتر در بخش ارائه پوستری این دوره از ایده بازار مهندسی پزشکی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر