English

تمسخر قهرمان سابق رقابت‌های فرمول یک توسط پلیس اسپانیا

ناکامی جدید راننده اسپانیایی تیم مک‌لارن هوندا در رقابت‌های فرمول یک فصل جاری، سوژه‌ای شد تا هموطنانش هم او را دست بیندازند.

تمسخر قهرمان سابق رقابت‌های فرمول یک توسط پلیس اسپانیا

به گزارش خبرگزاری موج، ناکامی‌های دنباله‌دار این فصل فرناندو آلونسو در تیم فرمول یک مک لارن هوندا در گرندپری روسیه هم ادامه پیدا کرد.

راننده اسپانیایی مک‌لارن به دلیل نقص فنی خودرویش پیش از آغاز مسابقه از رقابت انصراف داد. این سومین باری بود که آلونسو در گرندپری‌ها نتوانست از خط پایان عبور کند. او پیش از این در گرند‌پری‌های استرالیا و شانگهای چین نیز به دلیل نقص فنی خودروی خود نتوانست از خط پایان رد شود. تنها مسابقه‌ای که آلونسو در فصل جاری به پایان رسانده، گرندپری بحرین بوده که البته در آن هم چهاردهم شد و امتیازی کسب نکرد.

ناکامی روز گذشته آلونسو در سوچی روسیه که حتی موفق به آغاز مسابقه هم نشد اما اتفاقی بود که حتی هموطنان او را هم مجاب کرد این مرد 35 ساله را دست بیندازند.

پلیس والنسیا در صفحه توییتر این سازمان، برای توضیح اقدامات لازم به رانندگانی که خودروهای‌شان در جاده یا خیابان‌ها دچار نقص فنی می‌شود و از کار می‌افتد، از عکسی از صحنه منصرف شدن آلونسو از شرکت در مسابقه اصلی گرندپری روسیه استفاده کرده و روی زخم‌های رانند اسپانیایی مک لارن نمک ریخته است.

نقص فنی خودروی آلونسو به اندازه‌ای بود که به او اجازه نمی‌داد حتی خودرویش را از پیست خارج کند و به این ترتیب یک مسابقه بدون امتیاز دیگر در کارنامه قهرمان سابق رقابت‌های فرمول یک ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه