English

بازی «ندای وظیفه» هم فیلم می‌شود

بعد از مارول و دی سی و یونیورسال، حالا دو کمپانی بزرگ تولید بازی‌های ویدیویی یعنی اکتیویژن و بلیزارد هم می‌خواهند با هم دنیایی گسترده را بر پایه بازی‌های به شدت محبوب و پرفروش «ندای وظیفه» بسازند و روسای این کمپانی‌ها می‌گویند تا سال ها جلوتر هم برنامه ریزی کرده اند.

بازی «ندای وظیفه» هم فیلم می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج، بعد از مارول و دی سی و یونیورسال، حالا دو کمپانی بزرگ تولید بازی‌های ویدیویی یعنی اکتیویژن و بلیزارد هم می‌خواهند با هم دنیایی گسترده را بر پایه بازی‌های به شدت محبوب و پرفروش «ندای وظیفه» بسازند و روسای این کمپانی‌ها می‌گویند تا سال ها جلوتر هم برنامه ریزی کرده اند.

به نقل از ایندپندنت، در مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» یا «Call of Duty»، کمپانی اکتیویژن عملا هرسال یک گیم اول شخص تیراندازی جدید را به دنیا معرفی می کند، قسمت قبلی را از نظر فروش کنار می‌زند و سلاح های جدیدی برای نابودی معرفی میکند.
بازی «ندای وظیفه» هم فیلم می‌شود

این مجموعه توانسته است یکی از بزرگترین، اگر نه بزرگترین، فرنچایزهای گیمینگ سال‌های اخیر باشد و با توجه به این امر، این مسئله تعجب برانگیز است که چرا اینقدر طول کشیده تا هالیوود حقوق ساخت آن را خریداری کند؛ آن هم مخصوصا با توجه به اینکه بازی‌های دیگر از جمله «هیتمن»، «رزیدنت ایول»، «کیش یک آدمکش» و «وارکرفت» همگی با اقتباس‌های سینمایی روی پرده رفته‌اند.

در هر حال به زودی، «ندای وظیفه» نیز دیگر تنها یک بازی ویدیویی نخواهد بود. در مصاحبه ای با گاردین، رییس های کمپانی اکتیویژن-بلیزارد یعنی استیسی شِر و نیک ون دیک اعلام کردند که اقتباسی سینمایی از این مجموعه در دست ساخت است.

با این حال، این استودیو فقط در حال مذاکره برای ساختن یک فیلم جداگانه «ندای وظیفه» نیست، بلکه می‌خواهد چند فیلم بسازد و ظاهرا برای الهام گرفتن به «دنیای سینماتیک مارول» نگاهی انداخته است.

شر در این باره گفت: «ما تا سال‌های آینده را برنامه‌ریزی کرده ایم. گروهی از نویسندگان را دور هم جمع کرده ایم تا درباره این صحبت کنیم که در آینده به چه سمتی می‌خواهیم حرکت کنیم. فیلمی ساخته خواهد شد که بیشتر حس بازی «ماموریت های سیاه» را خواهد داشت، داستانی پشت یک داستان دیگر. مجموعه «جنگ مدرن» به این نگاه می‌کند که جنگیدن در یک نبرد در حالیکه چشمان کل دنیا روی شماست چه حسی دارد. بعد هم شاید چیزی که بیشتر ترکیبی از این دو باشد و در آن شما در حالیکه یک عملیات عمومی در حال اجراست، به ماموریت های مخفی و خصوصی نگاه می کنید.»

ون دیک هم درباره این مجموعه گفت: «قرار است همان حس آدرنالین بالا و انرژی بالای بازی را داشته باشد، اما یک اقتباس دقیق نیست. بسیار گسترده تر، فراگیرتر و از نظر گستره جهانی تر است… یک فیلم سینمایی بزرگ، بلاکباستری و شبیه مارول.»

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هر دو رییس استودیوهای اکتیویژن و بلیزارد سابقه کاری قابل توجهی دارند که نشانه خوبی برای مجموعه «ندای وظیفه» خواهد بود. شِر پیش از این روی فیلم های «هشت نفرت انگیز»، «جانگوی از بند رها شده» و «داستان های عامه پسند» کوئنتین تارانتینو کار کرده و نیک ون دیک هم یکی از کسانی بود که معامله وضع شده بین مارول و دیزنی را ترتیب داد.

بنابراین حالا کنار مارول، دی سی، «اکس-من»، «هیولاها» یونیورسال، «کینگ کنگ مقابل گودزیلا» و «کلوورفیلد»، یک دنیای سینماتیک دیگر هم در راه داریم که می تواند میلیون ها بیننده را به خود جذب کند.

این در حالی است که در بازی «ندای وظیفه» نیز برای شکل دادن شخصیت‌ها از بازیگران مطرح استفاده میشود. از جمله کیت هرینگتون بازیگر «بازی تاج و تخت» که یکی از شخصیت‌های منفی در بازی «ندای وظیفه» شده است.

گای ریچی فیلمساز سازنده فیلم‌هایی مثل «شرلوک هولمز» و «قاپیدن» نیز مسئولیت کارگردانی صحنه‌هایی از این بازی را که این بازیگر نقش‌آفرینی کرده بر عهده خواهد داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه