English

کره شمالی سرویس ویدئوی درخواستی راه اندازی کرد

کره شمالی علیرغم تمامی محدودیت‌های موجود در زمینه دسترسی و استفاده از اینترنت سرویس ویدئوی درخواستی اختصاصی یا Video on Demand راه اندازی کرده است.

کره شمالی سرویس ویدئوی درخواستی راه اندازی کرد

به گزارش خبرگزرای موج به نقل از ورج، این خدمات که Manbang(به معنای همه جا یا در تمام جهات) نام گرفته، توسط تلویزیون دولتی کره شمالی راه اندازی شده و به بینندگان در داخل این کشور امکان می دهد تا فیلم های مستند و دیگر برنامه های پخش شده را در هر زمان که تمایل داشتند، مشاهده کنند.

علاوه بر این برنامه های آموزش زبان خارجی هم برای علاقمندان به یادگیری زبان های روسی یا انگلیسی از این طریق در دسترس است.

بدین منظور ابزار خاصی ابداع شده که دسترسی تحت وب از طریق پروتکل اینترنتی را به برنامه های مختلف ممکن می کند. این دستگاه مشابه با اپل تی و دیگر دستگاه های ست تاپ باکس است. البته با این دستگاه مشاهده پخش زنده برنامه های تلویزیونی شبکه های کره شمالی نیز ممکن است.

با استفاده از این ست تاپ باکس در مجموع می توان برنامه های ۵ شبکه تلویزیونی کره شمالی را مشاهده کرد، اطلاعاتی را در مورد فعالیت های رهبر کره شمالی مطالعه نمود و از اخبار و گزارش های روزنامه Rodong Sinmun و خبرگزاری رسمی این کشور اطلاع حاصل نمود. جستجوی برنامه ها بر مبنای عنوان و طبقه بندی هم از طریق ست تاپ باکس یاد شده ممکن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه