English

چهار واحد نیروگاهی جدید در سال ۹۵ به نیروگاه های خوزستان اضافه شدند

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: شرکت برق منطقه ای خوزستان تا چهار ماهه اول سال ۹۵ به اندازه ۲۷ هزار مگاوات میلی آمپر ظرفیت دارد که چهار دهم درصد به ظرفیت اضافه کرده است.

چهار واحد نیروگاهی جدید در سال ۹۵ به نیروگاه های خوزستان اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، محمود دشت بزرگ با توصیه به شهروندان برای کاهش مصرف برق اظهار کرد: شهروندان از لامپ های کم مصرف به جای لامپ های رشته ای استفاده کنند و از وسایل پرمصرف در زمان پیک استفاده نشود.

وی افزود: دمای معتدل و مطلوب در خانه ها ۲۴ درجه بالای صفر است برای همین تجهیزات سرمایشی را روی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

دشت بزرگ ادامه داد: اگر هر خانوار ۳۰۰ وات صرفه جویی کند معادل یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی صرفه جویی می شود.

وی گفت: در بخش کشاورزی و صنعت تجهیزات باید متناسب با تکنولوژی روز باشد و از تاسیسات با راندمان بالا استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان با ارائه وضعیت صنعت برق و خدمات این شرکت ادامه داد: شرکت برق منطقه ای خوزستان مسئولیت انتقال برق پایدار و مطمئن از مراکز تولید به مراکز پست های انتقال و فوق توزیع برق در شهرهای استان های خوزستان و کهگیلوله و بویر احمد و تحویل آن به صنایع بزرگ، شرکت توزیع برق استان خوزستان، شرکت توزیع برق اهواز، شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلوله و بویر احمد را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: گستره جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر در ۲ استان را تامین برق می کند و بیست مشترک صنعتی نیز مستقیما از این محل تامین برق می شوند.

دشت بزرگ گفت: همچنین در حوزه قدرت نیروگاهی در شرکت ۱۲هزار و ۸۰۰ مگاوات برق داشته ایم و در سال ۹۵ چهار واحد نیروگاهی جدید را به نیرگاه ها اضافه کرده ایم که ۲ واحد آن در نیروگاه ماهشهر و ۲ واحد نیروگاه در بهبهان است که جمعا ۶۴۸ مگاوات را به ظرفیت برق استان اضافه کرده است.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان توضیح داد: شرکت برق منطقه ای خوزستان تا چهار ماهه اول سال ۹۵ به اندازه ۲۷ هزار مگاوات میلی آمپر ظرفیت دارد که چهار دهم درصد به ظرفیت اضافه کرده است.

وی با اشاره به پروژه که به مرحله بهربرداری رسیدند گفت: پست موقت نبوت با ظرفیت ۵۰ مگاوات، پست برق باشت با ظرفیت ۳۰ مگاوات آمپر، افزایش پست سبزآب از ۱۵ به ۳۰ مگاوات آمپر و افزایش پست موبیل ایذه به ظرفیت ۵۵ مگاوات آمپر در بخش خطوط انتقال از جمله این پروژه ها است.

دشت برزگ ادامه داد: تا چهار ماهه اول سال ۹۵ هشت هزار و ۵۴۶ کیلومتر مدار را اجرا کردیم و همچنین ۱۷ مرداد سال ۹۴ شاهد پیک ۷۲۲۱ مگاوات بودیم و در سال ۹۵ در همین زمان مشابه چهار و سه دهم درصد رشد نسبت به سال گذشته دادیم که البته امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه