English

توجه به ظرفیت عظیم دفاع مقدس برای فرهنگ سازی

در مراسمی از کتاب هم نفس در شهرستان ایذه رونمایی شد.

توجه به ظرفیت عظیم دفاع مقدس برای فرهنگ سازی
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران ، اصحاب قلم و هنر و قشرهای مختلف مردم  مراسم پاسداشت مادر شهدا و رونمایی از کتاب هم نفس در شهرستان ایذه برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: ظرفیت‌های مهم، اصیل، جریان ساز، فرهنگی و تاریخی با موضوع «دفاع مقدس» که در استان خوزستان و شهرستان ایذه وجود دارد، ظرفیت بزرگی است.

 مجید منادی افزود : پرفروش‌ترین کتاب‌های ما در زمینه دفاع مقدس است، آنجایی که روایتی خوب صورت گرفت، پرفروش‌ترین و پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی آنهایی است که به مساله دفاع مقدس از زاویه‌های دید خود پرداخته‌اند.

وی  با اشاره به رونمایی از کتاب «هم نفس مادران» که روایت زندگی زیبا کیانی، فعال پشتیبان و همسر شهید نصرت الله کیانی است، بیان کرد: امید است این نقطه عطفی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان ایذه باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد :  امروز شاهد هستیم برادران و خواهرانی با هم افزایی، نگاه فرهنگی، نگاه دغدغه مند و نقطه زنی در حوزه فرهنگ متوجه می‌شوند باید در بخشی شرکت کنند و روایت‌های نگفته‌ای را از گنجینه عظیم دفاع مقدس بیان کنند؛ ما باید از آنها به ویژه در حوزه‌های فرهنگی یا حوزه‌هایی که با خلأ مواجه هستیم، استفاده کنیم که بخش عمده‌ای از خلاءها برای استفاده نشدن از گنجینه‌های فرهنگی بوده که یکی از بزرگ‌ترین آنها دفاع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه