English

شفافیت اقدامات خانه مطبوعات سبب حفظ شأن و جایگاه رسانه می‌شود

ما با اقدامات جدی به دنبال بهبود شرایط هستیم. شفافیت در این عرصه باعث می‌شود شان قلم و مطبوعات حفظ شود.

شفافیت اقدامات خانه مطبوعات سبب حفظ شأن و جایگاه رسانه می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مجید منادی مدیرکل ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: امید است که خانه مطبوعات نمایشگاه قرآن و عترت را انعکاس خوبی در سطح استان و کشور دهد. برنامه های خانه مطبوعات که با رای گیری اعضا خانه انجام می‌شود برنامه تاثیرگذاری است و این رقابت و مشورت را ما بسیار سازنده و تاثیر گذار می بینیم.

مجموعه ارشاد به عنوان یک دستگاه خدمتگزار در کنار تمام این اتفاقات و رویدادهای خوب رسانه ای حضور دارد. در این دوره قصد داریم برخی مسائل ریشه ای را به طور جدی حل کنیم. تلاش بسیاری برای حل مسائل  ریشه ای در خانه مطبوعات هستیم .

منادی گفت:  ما پذیرای چالش و فرصت ها هستیم. یکی از مباحث پر چالش مباحث مالی  اعضای خانه است که انصافا با شفافیت و سالم سازی بسیاری از این مشکلات مرتفع شده و خواهد شد.

در ادامه گفت: در حوزه آموزش خبرنگاران هم برنامه های زیادی داریم. تلاش ما این است که اطلاعات خبرنگاران در حوزه های تخصصی‌ مختلف را تقویت کنیم. همکاری خانه مطبوعات در این عرصه بسیار مفید و سازنده خواهد بود. کاروان آموزشی تشکیل شده است که در فاز اول بنا داریم خبرنگاران ده شهرستان را تحت پوزش این آموزش ها قرار دهیم. روابط عمومی های ادارات مختلف با اطلاع رسانی به موقع ما را در این امر یاری کنند.

در پایان مجید منادی گفت: در دوره گذشته ( سه سال گذشته) زحمات ارزشمند زیادی انجام شده است. چالش های زیادی بوده است. اختلاف نظر های بسیاری بوده که این اختلاف نظرها کاملا طبیعی و اجتناب ناپذیر است. نحوه مواجهه ما با این اختلافات مهم و موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه