English

شهردار دزفول مردم را فریب داد!+جزئیات جگرسوز

شهردار غیربومی دزفول در اقدام غیراخلاقی‌، مردم دزفول را فریب داد.

 شهردار دزفول مردم را فریب داد!+جزئیات جگرسوز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، در زمانی هر منطقه‌ای از شهر دزفول را نگاه می‌کردید، ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین یا نیروهای انسانی در حال کار بودند و صدای پر آوازه پروژه‌ها با نوایی دلنشین به گوش مردم می‌رسید و نوید زنده بودن شهر را مردم می‌داد.

با گذشت زمان، سکان اداره شهر به دست عتاب اهوازی افتاد و انتظار می‌رفت با وعده‌هایی که داده بود، بتواند دزفول را به جایگاه حقیقی خود برساند، اما گذشت زمان باعث شکفتن چهره واقعی عتاب اهوازی شد!

شهردار غیربومی شهر دزفول، در یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی در صحن علنی این شورا که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: ۵۰ پروژه شاخص با کمک قرارگاه خاتم در دزفول طراحی و اجرا می‌شود.

عتاب اهوازی با تاکید بر تبدیل این شهر به کارگاه عمرانی تا پایان امسال، گفت: ۵۰ طرح شاخص با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این شهر طراحی و اجرا می‌شود.

حدود یک سال از سخنان بیهوده شهردار دزفول می‌گذرد، اما نه شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده و نه پروژه‌ای توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در شهر به بهره‌برداری رسیده است. آن‌گونه که از شواهد میدانی شهر پیداست، شهردار دزفول مردم را با وعده‌های توخالی فریب داده است.

عملکرد عتاب اهوازی در شهرداری دزفول آنچنان ضعیف است که پروژه‌های پولخوار، روح را از جسم بی‌جان شهرداری جدا  و دزفول را تبدیل به شهر ارواح کرده‌ است و زخم‌های کهنه شهر، هر روز تازه و نمک‌پاش می‌شوند.

 عتاب اهوازی و شورای متحدش آنچنان راه تنفس را لحظه‌لحظه بر شهر تنگ کرده‌اند، که باید کم‌کم شاهد شنیدن سُرنای عزا در شهر دارالمومنین باشیم؛  شهری که در آینده نه‌چندان دور به تاراج سود وام‌های میلیاردی پروژه‌های مفلوک شهرداری خواهد رفت.

به‌راستی، شورای شهر دزفول چگونه جواب حق‌الناس‌های مردم شهیدپرور دزفول را در محضر خداوند خواهند داد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه