English

استاندار خوزستان؛

بخشی از پروژه‌های ساخت مسکن تا پایان سال تکمیل می‌شود

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های ساخت مسکن در سطح شهرهای مختلف استان فعال است و امیدواریم تا پایان سال بخشی از آنها تکمیل شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

بخشی از پروژه‌های ساخت مسکن تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پایان نشست با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که عصر سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در محل سالن جلسات این بنیاد برگزار شد توضیح داد: در جلسه امروز اقدامات بنیاد مسکن مورد بررسی قرار گرفت؛ به هر جهت مقوله مسکن یکی از ملزومات اساسی برای شهروندان است و تلاش ما بر این است که آنچه قانونگذار بر عهده ما گذاشته در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود : طبق هدف‌گذاری تعیین شده بناست در خوزستان حدود ۲۸۶ هزار واحد مسکونی ساخته شود. در این راستا گام های خوبی از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی خوزستان برداشته شده است و بخشی از کار نیز با بنیاد مسکن تقسیم شده است.

حسینی محراب ادامه داد: تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزو تصمیمات ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و این نهاد همواره برای ساخت مسکن ویژه اقشار محروم و کمتر برخوردار اقدامات جهادی انجام داده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بر اساس تقسیم کار صورت گرفته ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن خواهد بود همچنین بازسازی و یا ساخت منازل برای آسیب دیدگان از زلزله اندیکا و سیل بندر امام (ره) توسط این نهاد انجام می‌شود.

حسینی محراب اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و پروژه‌های ساخت مسکن در سطح شهرهای مختلف استان فعال است و امیدواریم تا پایان سال بخشی از آنها تکمیل شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و موجب آرامش خاطر و رفع دغدغه های آنها شود.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه روستایی نیز با توجه به تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی اقدامات ارزنده ای توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری ها در زمینه ساخت سالن های ورزشی، جدول‌کشی، آسفالت و … انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله با این هم‌افزایی و تشریک مساعی که بین دستگاه‌ها وجود دارد مشکلات حوزه مسکن و شهرسازی کاهش یابد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه