English

همدلی مسئولان و خدمت شبانه‌روزی، دو رکن اصلی پیشرفت و آبادانی شهرستان کارون

جلسه شورای اداری شهرستان کارون با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در شورای خبرگان رهبری، امام جمعه کارون و تعدادی دیگر از مسئولان استان و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کارون برگزار شد.

 همدلی مسئولان و خدمت شبانه‌روزی، دو رکن اصلی پیشرفت و آبادانی شهرستان کارون
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، خانچی در این نشست با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان کارون، از نگاه ویژه مدیران کشوری و استانی به این شهرستان خبر داد و افزود: الحمداله شهرستان کارون در دولت سیزدهم با نگاه ویژه مسئولان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و از سال گذشته شاهد رشد چشمگیر پروژه‌های عمرانی در سطح این شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: سال گذشته شاهد بهره‌برداری از افزون بر ۶۰ پروژه در سطح این شهرستان بودیم و امیدواریم در سال جدید شاهد بهره‌برداری از تعداد  بیشتری از این‌گونه پروژه‌ها باشیم.

خانچی مسائل آب و فاضلاب  شهرستان کارون را از اولویت‌های عمرانی این شهرستان عنوان کرد و افزود: طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد، از اولویت‌های عمرانی این شهرستان است و در تلاشیم در سال جاری عمده اقدامات این پروژه را تکمیل کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به فعالیت شرکت‌ها و صنایع در شهرستان کارون افزود: حضور صنایع و شرکت‌های مختلف در این شهرستان، یکی از مزیت‌های شهرستان کارون است که باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها در جهت پیشرفت و آبادانی این شهرستان استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه