English

شیفت‌های کافی امدادی و خدماتی برای ایام نوروز به کار گرفته شود

استاندار خوزستان گفت: شیفت های کافی از گروه های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … برای ایام نوروز پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای را بگیریم و میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

شیفت‌های کافی امدادی و خدماتی برای ایام نوروز به کار گرفته شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.

وی افزود: هر جا بتوانیم از سوانح جلوگیری کنیم باید نهایت تلاش خود را در این راستا داشته باشیم.

حسینی محراب ادامه داد: برای ساعات پیک تردد شیفت های کافی از گروه های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای را بگیریم و میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در روزهای باقیمانده اقدامات لازم جهت جمع آوری زباله ها و نخاله از جاده ها، ساماندهی پمپ بنزین ها، ایستگاه ها و … نیز در دستور کار مسئولان ذیربط باشد و مقرها و کمپهای موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته میشود باید با شرایط مناسبی آماده شود.

حسینی محراب اظهار داشت: مدیران دستگاه ها ارتباط مستمر را با مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب عدم توجه به نکات ایمنی داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده ای که بناست انجام شود حتما علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود‌.

ایجاد فضای شاد در مجتمع‌های بین راهی و مراکز مسافری با بکارگیری فرهنگ های اصیل بومی، رفع نقاط حادثه‌خیز و ترمیم و بهسازی جاده های بین شهری از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه