English

استاندار خوزستان؛

مسئولان از داوطلبان انتخاباتی جانب داری نکنند و گرنه عزل می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسئولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته اند این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد.

مسئولان از داوطلبان انتخاباتی جانب داری نکنند و گرنه عزل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در نشست ستاد انتخابات استان گفت: به کلیه دست اندرکاران ناظر و مجری انتخابات خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم یک کار بزرگ و جهادی طی این چند ماه تحت هدایت مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی افزود: انشالله شاهد انتخاباتی پرشور، امن و سالم باشیم در زمینه تمهیدات اجرایی، فنی و امنیتی برگزاری انتخابات هیچگونه غفلتی صورت نگیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه حفاظت از صندوق ها و سالن های تجمیع رای با هدایت فرمانداری برای پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار مهم است اظهار داشت: حضور به موقع و بدون تاخیر عوامل اجرایی، نظارتی، فراجا و بسیج در محل شعب و مراکز اجرایی انتخابات جهت جلوگیری از هر گونه خلل یا تاخیر در روند برگزاری انتخابات مورد تاکید جدی ماست.

استاندار خوزستان عنوان کرد: حضور بازرسان وزارت کشور در صندوق ها مورد تاکید وزیر محترم کشور است و این بازرس ها باید توجیه باشند که بر تخلفات احتمالی نظارت داشته باشند اما در روند اجرایی انتخابات مداخله ای نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسئولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته اند این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه