English

انتخابات در همه کشور‌ها با سرنوشت مملکت و آینده کشور گره خورده است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خوزستان با اشاره به اینکه مساله انتخابات در همه کشور‌ها با سرنوشت مملکت و آینده کشور گره خورده است، گفت: اصلاح فرآیند‌های کشور و تکامل توسعه و پیشرفت آن، بدون شک از رهگذر انتخابات رخ می‌دهد.

انتخابات در همه کشور‌ها با سرنوشت مملکت و آینده کشور گره خورده است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد با اظهار اینکه جمهوریت انقلاب اسلامی و اسلامیت نظام در گرو حضور مردم در انتخابات است، افزود: مشارکت و حضور مردم، جزو ذات انقلاب و جمهوری اسلامی است و امری تزئینی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی‌نژاد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، چه در پیروزی و چه در استمرار با مردم و نقش مردم گره خورده است، ادامه داد: انتخابات در کشور ما، نهادی ذاتی برخاسته از انقلاب اسلامی است و بنا به گفته بسیار مهم، اساسی و کلیدی مقام معظم رهبری، انتخابات نه تنها عامل جمهوریت انقلاب محسوب می‌شود، بلکه اسلامیت نظام نیز در گرو حضور مردم در انتخابات است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان می‌گوید: انتخابات علاوه بر اینکه نشان‌دهنده مشارکت مردم در سرنوشت آنها است، در عرصه بین‌الملل نیز برای ایران، اقتدارآفرین است؛ وقتی میزان مشارکت بالا برود، اقتدار جمهوری اسلامی و ایران نیز افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی نژاد اضافه کرد: اقتدار، امنیت‌آفرین است، وقتی به منطقه و دشمنانی که تلاش می‌کنند آینده انقلاب اسلامی را خدشه دار جلوه دهند نگاه کنیم، می‌بینیم آنچه امنیت را می‌آفریند، مشارکت مردم در امور است و یکی از جلوه‌های اساسی مشارکت مردم نیز مساله انتخابات است.

وی گفت: انتخابات، همان طور که در ابعاد بین‌المللی اقتدارآفرین است، در کشور نیز امنیت‌آفرین و امنیت‌ساز است.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی نژاد ادامه داد: حضور مردم در انتخابات، بسیار مهم است، زیرا مجلس شورای اسلامی، مجموعه‌ای است که ریل‌گذاری سیاست‌ها و قوانین را برعهده دارد و مجلس خبرگان نیز در انتخاب مقام رهبری نقش اصلی را ایفا می‌کند، بنابراین هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت اثرگذاری این دو مجلس بیشتر خواهد بود.

وی می‌گوید: امیدواریم مردم به ویژه دانشگاهیان، در این دوره انتخابات نیز مانند سایر انتخابات‌های قبل با حضور و دعوت از دیگران، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و قابل قبول را رقم بزنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به نقش نخبگان در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، می‌گوید: طبیعتا دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه، در افکار عمومی به عنوان مرجع شناخته می‌شوند، همه تلاش دشمن در طول سالیان گذشته این بود که دانشگاه و دانشگاهیان را از نظام جدا معرفی کند، در حالی که دانشگاه با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی گره خورده است و نظام هیچ‌گاه خود را از دانشگاه بی‌نیاز ندانسته است؛ بنابراین حضور دانشگاهیان به ویژه دانشجویان به عنوان جریان اثرگذار، در انتخابات کم‌نظیر و بی‌بدیل خواهد بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه