English

اجرای تئاتر با محوریت کنگره ملی شهدا در خوزستان

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ، برنامه‌های این حوزه برای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان را تشریح کرد.

اجرای تئاتر با محوریت کنگره ملی شهدا در خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سرهنگ حسین زمانی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌های تئاتر و سرود کنگره ملی شهدای خوزستان گفت: مجموعه ما هماهنگ با سایر رده‌ها و اقشار سپاه استان برنامه‌هایی را برای حضور فعال و ایجاد موج بین مردم طرح ریزی شدند.

او یکی از این برنامه‌ها را جشنواره تئاتر خیابانی با نام «راویان ملکوت» عنوان کرد و افزود: در نظر داریم ۴۰۰ اجرا در سراسر استان داشته باشیم.

سرهنگ زمانی برنامه دیگر را جشنواره سرود کشوری «خاکریز» که در بخش استانی با نام جشنواره سرود «فجر» نامگذاری شده عنوان کرد و ادامه داد: آثار خوبی از هنرمندان شاخص کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که داوری هم شده اند و سوم اسفند ماه اختتامیه آن را برگزار می‌کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه کارگاه هنری‌های تجسمی نیز با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار می‌شود بیان کرد: این کارگاه در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار می‌شود.

سرهنگ زمانی در خصوص حمایت از هنرمندان گروه‌های سرود و تئاتر برای انجام فعالیت‌های بیشتر یادآور شد: ما با تمام توان و اندازه ظرفیتی که در سپاه و بسیج است سعی شده از همه گروه‌های هنری حمایت کنیم که در با حمایت از گروه‌های مختلف در جشنواره‌های مهم کشوری حضور یافتند و در خوزستان نیز نام آوری داشتند و افتخار آفرینی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه