English

استاندار خوزستان:

دولت حامی هنرمندان است

استاندار خوزستان گفت: جامعه هنرمندان و فرهنگیان ظرفیت‌ با ارزش این استان برای نشان دادن ظرفیت‌ها، تنوع اقوام و فرهنگ غنی خوزستان هستند که دولت برای حمایت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دولت حامی هنرمندان است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی اکبر حسینی محراب عصر پنجشنبه در پایان عملیات اجرایی ساختمان خانه هنرمندان استان خوزستان، ایام دهه فجر را به فجرآفرینان راه انقلاب اسلامی تبریک گفت و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این استان شهیدپرور و افتتاح خانه هنرمندان گرامیداشت.

وی هنر را دمیدن روح تعهد در کالبد انسان دانست و افزود: انسان برای رسیدن به رشد و کمال به معنویت نیاز دارد ؛ معمولا افرادی که از هنر استفاده ابزاری می کنند؛ هنر را تنها برای هنر می‌خواهند اما ما هنر را برای معنویت می خواهیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: جامعه اسلامی بر مبنای جهان‌بینی بنا شده و هدف نهایی این جامعه اسلامی رساندن انسان به رشد و کمال است و این هنرمندان هستند که با آثار همیشگی و جاودانه خود در جامعه تاثیرگذار هستند.

وی مسیر هنرمندان ما بردن انسان به سمت کمال دانست و بیان کرد: البته افرادی که هنرمندان را به سمت تفکرات بشری سوق می دهند، انسان را در ابعاد مادی نگه می دارند.

حسینی محراب بیان کرد: امید است بتوانیم در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازهای اساسی هنرمندان و انجمن‌های هنری استان را فراهم کنیم چرا که خوزستان مملو از هنرهای مختلف است و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شعرای عرب خوزستان در کنار فرهنگ غنی بختیاری و سایر فرهنگ ها، خوزستان را به یکی از استان های با ارزش در کشور تبدیل کرده است ؛ یعنی می‌توان گفت آنچه همه دارند، خوزستان یکجا دارد.

بر اساس این گزارش، خانه هنرمندان خوزستان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه