English

طی دهه مبارک فجر:

۷۷ طرح راهداری خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۷۷ طرح راهداری، پنج مجتمع خدماتی رفاهی و ۸۵ سامانه هوشمند به مناسبت دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است.

۷۷ طرح راهداری خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد جولانژاد در گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: دهه فجر امسال ۷۷ پروژه راهداری شامل ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، ۳۵ کیلومتر روشنایی، احداث و تعمیر ۱۵۵ پل و ابنیه فنی، تهیه و نصب ۳۶ کیلومتر حفاظ میانی و ۲.۵ کیلومتر روفوژ میانی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اهمیت مجتمع ‌های خدماتی رفاهی در ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان افزود: در دهه فجر امسال پنج مجتمع خدماتی رفاهی با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال در محورهای باغملک - ایذه، رامشیر- اهواز(۲ مجتمع در ۲ طرف جاده)، رامهرمز- اهواز، رامهرمز- هفتکل و سه راهی امیرحاضر- تشان به بهره برداری می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری می رسند.

جولانژاد خاطرنشان کرد: همچنین به همین مناسبت ۶۰ دوربین کنترل سرعت، پنج دوربین نظارتی و ۲۰ دوربین تصویربرداری ثابت با اعتباری بالغ بر ۷۰۵ میلیارد ریال در طول محورهای استان به بهره برداری می رسد.

خوزستان ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه