English

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس اهواز

همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان خوزستان نیز نواخته شد.

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس اهواز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مراسم آغازین دهه مبارک فجر به همراه مراسم زنگ انقلاب امروز (۱۱ بهمن ماه) در خوزستان برگزار شد.

زنگ انقلاب در اهواز در هنرستان فجر با حضور رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش ومحسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال‌ها هیچ کشوری شجاعت حمله و تعرض به اردوگاه‌های آمریکایی را نداشتند، اما امروز یکی پس از دیگری مورد هدف قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ظلمی که از سوی مستکبران بر مردم غزه وارد شده نباید از سوی آزادی خواهان دنیا بی پاسخ بماند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان می گوید: باید پای این انقلاب بمانیم و همواره استقلال خود را در مقابل مستکبران جهان حفظ کنیم.

مسعود حمیدی‌نژاد ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید این انقلاب را حفظ کنند و پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب زمان (عج) تقدیم کنند.

به گفته وی حرکت استوار و محکم در مسیر انقلاب اسلامی و راه شهدا یک تکلیف بر همگان است، در آستانه حساس‌ترین رویداد ملی هستیم و هر سال این اتفاق مهم‌تر از سال قبل است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: رای اولی‌ها امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برای کشور خود سرنوشت ساز باشند.

این مقام مسئول رای دادن در نظام جمهوری اسلامی را یک تکلیف دانست و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای همراهی با شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. پرورش استان، نواخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه