English

بازار روز در تمام مناطق شهری اهواز راه‌اندازی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بازار‌های روز در هر منطقه شهرداری تا قبل از نوروز خبر داد.

 بازار روز در تمام مناطق شهری اهواز راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی شمسی با اشاره به وضعیت فعالیت دستفروشان و برنامه‌ریزی برای نظم بخشیدن به شهر، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی، افراد زیادی به دستفروشی رو آورده‌اند و در نقاط مختلف، شاهد سد معبر و فعالیت دستفروشان هستیم و این مسئله به معضلی در اهواز تبدیل شده است.

وی افزود: بنابراین به این نتیجه رسیدیم که در هر منطقه شهرداری اهواز، یک بازار روز راه‌اندازی کنیم تا دستفروشان در این اماکن فعالیت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ادامه انجام مطالعات برای جانمایی بازار‌های روز، گفت: تا چند روز آینده محل ایجاد این بازار‌ها مشخص می‌شود و دستفروشان به یک جا منتقل می‌شوند تا هم امرارمعاش داشته باشند و هم در مکان بهداشتی و با رعایت نظافت فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از عید نوروز در هر منطقه یک بازار روز راه‌اندازی شود.

شمسی با بیان اینکه فضای این بازار‌ها به صورت دستفروشی و بدون سازه، اما ساماندهی‌شده خواهند بود، افزود: بازار‌های روز در طول هفته و از صبح تا شب فعال خواهند بود و محصولات مختلف در این بازار‌ها عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اهواز شهر وسیع و سومین کلانشهر کشور از نظر وسعت است، تردد شهروندان از یک منطقه به منطقه دیگر، زمان زیادی می‌برد؛ بنابراین برای رفاه مردم در خرید، در هر منطقه یک بازار روز خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه