English

امام جمعه آبادان:

شناخت بهتر داوطلبان انتخابات مجلس با مناظر های انتخاباتی محقق می شود

امام جمعه آبادان گفت: مناظره انتخاباتی تاثیر زیادی در انتخاب مردم برای انتخاب فرد اصلح به منظور حضور در مجلس شورای اسلامی است.

شناخت بهتر داوطلبان انتخابات مجلس با مناظر های انتخاباتی محقق می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه نماز جمعه آبادان اظهار کرد: فضای کشور به سمت انتخاباتی شدن در حال حرکت است و شهرهایی که بیش از ۲ نماینده دارد می توانند مناطره تلویزیونی داشته باشند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در رسانه ملی برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

خطیب جمعه آبادان گفت: این مناظره می‌تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و با این روش مردم بهترین‌ها را انتخاب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنانش با اشاره به بارش باران در کشور بیان کرد: از دیشب بارش رحمت الهی آغاز شد و امیدواریم کمبود بارش در هفته‌های آینده جبران و سدها پرآب شوند.

خطبب جمعه آبادان با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور ترکیه گفت: سیاست اعلام شده دولت انقلابی گسترش رابطه با کشورهای همسایه است و سفر رییس جمهور به ترکیه در این راستا بود.

وی افزود: یکی از اهداف سفر رییس جمهور به ترکیه قطع معاملات و رابطه آن با اسراییل است و امیدواربم کشور مسلمان ترکیه این توصیه‌ها را جدی بگیرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: صهیونیست‌ها در جنایات اخیر نشان داد نسل کش و دشمن اسلام هستند ولی آمریکا و صهیونیست‌ها خود را فراتر از قوانین می دانند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه