English

اشتغال ۱۴ هزارنفر در صنایع تبدیلی خوزستان

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۹۴۷ فقره پروانه بهره‌برداری، جواز تاسیس و موافقت‌نامه از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون صادر شده که اشتغال ۱۴ هزار و ۴۷۵ نفر را به دنبال دارد.

اشتغال ۱۴ هزارنفر در صنایع تبدیلی خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، عبدالهادی فرخ تبار روز شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: در مدت زمان یاد شده ۷۱ فقره پروانه‌ بهره‌‍برداری به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در استان صادر شده که اشتغال یک هزار و ۲۴۲ نفر را به دنبال دارد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۴۵ فقره جواز تاسیس و ۷۳۱ فقره موافقت‌نامه صادر شد که برای ۱۳ هزار و ۲۳۳ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

فرخ تبار بیان اینکه تسهیلات بانکی از طریق ۲ منبع در اختیار متقاضیان طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار می‌گیرد گفت: سامانه اینترنتی سیتا مختص طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی است و با عنوان طرح تبصره ۱۸ از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شود.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان توضیح داد: سامانه اینترنتی بهین یاب نیز مربوط به وزارت صمت است اما اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش طرح‌های به تولید رسیده کشاورزی را شامل شده و اعتبار لازم از منابع داخلی بانک ها تامین می‌شود.

وی طرح‌های مصوب شده جهت اخذ تسهیلات را ۴۹ مورد با اعتبار پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و طرح‌های معرفی شده به بانک را ۲۴ مورد عنوان و اضافه کرد: طرح‌های دارای جذب تسهیلات بانکی نیز ۲۴ مورد با اعتبار سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه